Založ si blog

Archív: apríl, 2020

Povedala by som, že WHO treba úplne zrušiť

Treba sa poriadne pozrieť na zúbky WHO pomyslela som si dnes ráno po prečítaní najnovších titulkov v správach. Vraj WHO (Svetová zdravotnícka organizácia) dala nejaké vyhlásenie, že by vlády mali zabezpečiť aby sa alkohol počas tejto COVID-19 krízy nepredával, lebo vraj môže zvýšiť riziko nákazy s COVID-19. Niekde inde som sa tiež dočítala, že údajne WHO […]

Pokračovanie článku

Trump urobil správne, keď pozastavil platby do WHO

WHO zlyhala v prevencii tejto pandémii, v ktorej len doteraz prišlo o život a o zdravie viacej ako sto tisíc ľudí a ktorá bude mať katastrofálny dopad na ekonomiku, a kvôli ktorej už prišli či môžu prísť mnohí ľudia o svoje živobytie. Len do dnešného dňa bola u viacej ako 2 miliónov ľudí potvrdená nákaza koronavírusom. Pričom sa hovorí, že počet reálne […]

Pokračovanie článku

Slovenské rozsudky v prípade vrážd sú niekedy ako Tale of Two Cities

Dnes mi vo výbere správ pristála “správa” autora, odsúdeného vraha Pavla Beďača. Neviem prečo sa tak stalo. Niečo takéto, čo zverejnil Pavol Beďač by sa nikdy nemalo dostať nikomu do výberu žiadnych správ. Že sa tak stalo považujem aj za zlyhanie Google News. Jedným z dôvodov, prečo Denník N nečítam je aj fakt, že dáva na svojich stránkach priestor niekomu takému […]

Pokračovanie článku

Music for Hope, nádherný zážitok

Pridávam každému, kto to nevidel, link na vystúpenie z priameho prenosu Andrea Bocelli z Milánskej katedrály v nedeľu, 12. apríla 2020. Andrea Bocelli začína svoje vystúpenie zábermi z vyľudneného Milána a niečo ako básňou, v tomto duchu (ja som prekladala z angličtiny, nie z taliančiny, a navyše nie som prekladateľka, takže je to trošku kostrbatejšie) V deň, v ktorý […]

Pokračovanie článku

Social distancing? V zvieracej ríši nič nové.

Oproti Slovensku sa príroda tu v Toronte zobúdza pomalšie. Síce náš krokus bol už pred týždňom v kvete, cesnak tento rok vyklíčil už koncom marca, ale hyacinty len teraz vyháňajú svoje zelené lístočky. Redkvičky som síce už zasadila, ale asi to ešte chvíľku potrvá, kým sa zobudia. 🌷 Aj my tu v Toronte máme ‘social distancing’. V skutočnosti to ale znamená […]

Pokračovanie článku

Richard Sulík je úplne ale úplne mimo a ja si stojím za tým, že Matovič má v tejto veci pravdu

Richard Sulík zverejnil na svojom Facebooku status, ktorý podľa môjho názoru absolútne dokazuje jeho nekompetentnosť zastávať akýkoľvek vládny post. Richard Sulík zverejnil toto, citujem: Z BOJA PROTI KORONE SME SPRAVILI FETIŠ Kvôli 800 mŕtvym na chrípku ročne si ekonomiku nelikvidujeme. Kvôli 500 nakazeným na koronu áno. Po celom Slovensku sa tvoria kilometrové zápchy na […]

Pokračovanie článku

Matovič nie je jediný ‘vládca’, ktorý urobil chybu

V nadpise som dala úvodzovky, lebo kedysi neboli premiéri. A ja chcem poukázať aj na prípad z histórie. Nie som síce na Slovensku, ale niečo som si prečítala ohľadne opatrení cez Veľkonočné sviatky a o vytváraní kolón, či o tom, že sa ľudia nedostali do práce. Z pohľadu z diaľky sa mi zdá byť dané opatrenie nie správne realizované a dokonca v určitých aspektoch […]

Pokračovanie článku

Trump sa na tlačovej konferencii vyhrážal pozastavením finacovania Svetovej zdravotníckej organizácii. Že by sa mohlo ísť o korupciu na najvyššej úrovni v SZO?

Na tlačovej konferencii v utorok večer 7. apríla 2020 kritizoval Donal Trump Svetovú zdravotnícku organizáciu, ďalej len SZO. Po anglicky WHO, čo je acronym z ‘World Health Organization’. Trump kritizoval SZO lebo vraj zamlčala informácie o koronavíruse COVID-19. Trump argumentoval, že SZO dostáva od USA obrovské množstvá peňazí, a tvrdí, že USA platia najväčšiu časť […]

Pokračovanie článku

Obmedzenie “slobôd” v čase dnešnej pandémie

Včera som si všimla jeden titulok v Infovojne, vraj, citujem titulok: ‘Premiérovi radí podporovateľka očkovania exministerka Kalavská’. Vraj ‘podporovateľka očkovania’. Avšak pre mňa je pani doc. MUDr. Andrea Kalavská, PhD., MHA lekárkou, ktorá absolvovala medicínu, a tiež doktorantské štúdium v odbore vnútorné choroby a tropická medicína, pričom tiež získala […]

Pokračovanie článku

New York 2. februára a dnes

New York 2. februára: V mojom twitteri som našla odkaz na toto video, ktoré dokumentuje atmosféru v New York-u 2. februára 2020. Vo videu politici ubezpečujú ľudí, že riziko nákazy s COVID-19 je nízke a pripravenosť New Yorku je vysoká. Ubezpečujú ľudí, že hrozba s COVID-19 je nie taká vysoká, aby ľudia nešli nakupovať do čínskej štvrte a politik, ktorý to vo videu […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.