Založ si blog

Archív: marec, 2022

Mne osobne pripadá Zelenskij ako diktátor, ktorému na nikom nezáleží

Neviem, ako došlo k vojne na Ukrajine a ani kedy začala. Dokonca som meno Zelenskij zachytila až po 24. februári. Predtým som o ňom nepočula, lebo ma to nezaujímalo. Pred 24. februárom som len zachytila, že boli nejaké problémy na východe Ukrajiny, to je zhruba všetko. Po 24. februári som v správach zachytila, že médiá mi tu podsúvajú, že Zelenskij je nejaký hrdina, lebo […]

Pokračovanie článku

Ja si myslím, že po dnešných vyhláseniach by mal Jaroslav Naď abdikovať. A s ním aj Zuzana Čaputová

Lebo ak je pravda to, čo píše vo svojej titulke denník Pravda, citujem, “Naď: Ak Rusko nestiahne svoje vojská, Ukrajine pošleme systém S-300”, tak Naď nemá v danej pozícii čo robiť, lebo svojimi výrokmi ohrozuje bezpečnosť občanov Slovenskej republiky. Ja osobne mám taký pocit, že takýmito výrokmi Naď zasahuje do vojnového konfliktu medzi inými dvoma suverénnymi […]

Pokračovanie článku

Prečo je zlé, keď sa do vrcholových pozícií dostávajú sociopati alebo psychopati

Charizma je jedným z charakteristických znakov sociopatie. To však neznamená, že každý, kto má charizmu, je psychopat alebo sociopat. Avšak v demokratických systémoch, kde si ľudia volia svojich lídrov, má kandidát s charizmou väčšiu šancu byť zvolený/á do vrcholovej pozície. Podľa rôznych zdrojov ďaľšími typickými znakmi psychopatie či sociopatie – nie je to […]

Pokračovanie článku

Celkom by ma zaujímalo, že kto zo Slovenska podáva takéto informácie CNN

Dnes som narazila na tento článok. V zmysle článku, CNN sa dozvedelo údajne od troch zdrojov oboznámených s touto problematikou, že Slovensko poskytne Ukrajine nejaký vzdušný obranný systém ešte zo sovietskej éry aby sa Ukrajina mohla efektívnejšie brániťruským náletom. Mňa by naozaj zaujímalo, že kto z tých, ktorí majú takéto citlivé informácie, sa o tomto bavia s […]

Pokračovanie článku

Bol Jozef Vágner lepší stratég ako súčasní politici?

Keď sledujem tragédiu dnešnej vojny na Ukrajine, tak som si spomenula na knižku ‘Lev nie je kráľom zvierat’ od Josefa Vágnera a Nadi Schneiderovej. Konkrétne na príhodu, keď mu kmeň Borano vypovedal vojnu, v ktorej neviem o čo presne išlo. Ale dodnes si spomínam na tú scénku, ktorú opísal v knihe takto, na strane 67 citovanej knižky: – Tvoji ľudia sú smelí! – […]

Pokračovanie článku

Profesor Róbert Sapolski o manipuláciach verejnej mienky vo vojnových konfliktoch

Na prednášky Profesora Róberta Sapolského som narazila náhodne. Nejako si software v pozadí Youtube vymyslel, že by sa mi mali jeho prednášky páčiť. Vypočula som si, a umelá inteligencia v pozadí Youtube mala pravdu. Sú to tie najlepšie prednášky aké som kedy počula. Zadarmo. A môžem si ich počúvať z pohodlia môjho domova. Prednášky z Behavioural Biology […]

Pokračovanie článku

Aký je rozdiel medzi vojnou a vojnovými zločinmi?

Ja si myslím, že Každá vojna je zlyhaním diplomacie. Každá vojna je zločinom. Zaujalo ma toto video, Vraj, citujem (0.40 videa), “Vladimír Putin tactics in Ukraine are not just war but war crimes according to the UK and a coalition of countries. They’ve now referred Russia to the International Criminal Court.” (Podľa Veľkej Británie a koalície krajín taktikou Vladimíra […]

Pokračovanie článku

Čaputová nikdy nebola moja prezidentka a nikdy ňou nebude

Zvolenie Čaputovej za prezidentku Slovenskej republiky som považovala a stále považujem za bezpečnostné riziko. Predtým, ako ste ju zvolili za prezidentku som sa chcela aj s rodinou vrátiť žiť na Slovensko. Ale po zvolení Zuzany Čaputovej som povedala rázne, že keď túto osobu zvolili za prezidentku Slovenskej republiky, tak sa tam nevrátim, pretože táto osoba je nebezpečná […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post