Archív: júl, 2019

Moje slušne vychované noblesy

Včera večer som bola unavená a iba som vyčistila tento záchodík; teda podstieľku som nevymenila. To som si povedala, že urobím ráno. Keď som prišla do izby dnes ráno, našla som toto, viď foto: Proste noblesy mi takto vysvetlili, že niečo také, ako odložiť výmenu podstieľky na ráno sa netoleruje. Inak majú ďaľšie tri záchodíky, všetky boli riadne vyčistené, s […]

Pokračovanie článku

Egoizmus názorne

Takto vyzerajú vodovodné rúry, ktoré na našej ulici práve v týchto dňoch (tu v Toronte) menia. Počas tejto doby nám takto vylepšili prívod vody do domácností aj vjazd na naše príjazdové cesty do garáží. Vodu teraz dostávame cez takéto modré rúrky, ktoré máme špeciálne pripojené k domu tam, kde inak máme prípojku na hadice na polievanie. A skúste potom dostať […]

Pokračovanie článku

Metodický pokyn podpresedu vlády a ministra hospodárstva Pavla Ruska

Vtedajší minister hospodárstva a podpredseda vlády Slovenskej republiky Pavol Rusko, ktorý je dnes trestne stíhaný a obžalovaný okrem iného aj za pokus o vraždu a falšovanie zmeniek, svojho času, za svojho ministrovania, vlastným podpisom zmenil metodiku uspokojenia reštitučných nárokov podľa §2 ods. 3. zákona č. 87/1991 Zb., tak, že J&T ASSET MANAGEMENT správcovská […]

Pokračovanie článku

Peripetie so zubnou kefkou

V stredu ráno mi manžel oznámil, že musíme kúpiť novú zubnú kefku. Rozumej elektrickú Oral – B, ktorú hlavne manžel používa na odporúčanie svojho zubára už dlhé roky. A dobre robí, lebo napriek svojmu pokročilejšiemu veku, nad 71 rokov, stále má len svoje vlastné zuby; žiadne vykladačky. Berúc do úvahy koľko stojí u nás zubár, investovať do naozaj kvalitnej […]

Pokračovanie článku

Ráno môjho času, pri káve, si zvyknem pozrieť správy. Aj tie zo Slovenska.

Tie správy zo Slovenska sú v poslednej dobe strašné. Mimochodom, presne ako som predpovedala pred niekoľkými mesiacmi, že aj budú. Aj v denníku SME, áno, v tom, ktorý nadáva ĽS NS do fašistov, čo v tomto prípade, už po rozhodnutí NS SR nezrušiť túto politickú stranu, už zaváňa pohŕdaním súdom. Presnejšie v každom právnom štáte by sa už jednalo o pohŕdanie […]

Pokračovanie článku

Kedysi sa hovoril takýto vtip o Husákovi:

Nočná hliadka hlási prezidentovi: -Súdruh prezident, kalamita! -A čo sa deje? -Na hraniciach stojí Čínske vojsko! -Joj, to mi odľahlo! Už som myslel, že sneží! Alebo aj takýto vtip sa kedysi hovoril: Detvanci vypovedali Číne vojnu. Ešte v ten deň prišiel do Detvy čínsky veľvyslanec, ktorý sa u predsedu MNV informoval, že koľko je tých Detvancov. „10 tisíc,“ […]

Pokračovanie článku

Cesnakové stonky

Keď pestujeme cesnak, treba tieto stonky, ktore cesnak vyháňa do kvetu, odstrihnúť a to predtým, ako sa ten kvet otvorí a kým je stonka nie zdrevnatená. To kvôli tomu, aby cesnak dal všetku energiu do rastu cibule, a nie do kvetu. Ako sa dajú využiť tieto stonky, som sa prvý krát dozvedela na festivale o cesnaku, “Garlic Festival”, ktorý sa zvykne v Toronte organizať v […]

Pokračovanie článku

Dnešná tlačová konferencia Fica o príspevku na opatrovanie a moje skúsenosti s týmto v Kanade

Starala som sa takto o svoju svokru, ktorá potom ako ovdovela žila s nami v Kanade, takže som si opatrovateľstvo zažila a aj zažívam aj v Kanade; aj môj manžel je dlhodobo na invalidnom dôchodku, teraz už starobnom. V Kanade tieto záležitosti ohľadne opatrovateľského príspevku spadajú pod provinčné štátne správy. Ja žijem v provincii Ontário. Po prvé. V Ontáriu a vo […]

Pokračovanie článku
Izrael zaútočil na Irán. USA vyzývajú Iráncov, aby útok neopätovali. Údery hlásia aj zo Sýrie

Izrael zaútočil na Irán. USA vyzývajú Iráncov, aby útok neopätovali. Údery hlásia aj zo Sýrie

26.10.2024 06:00

Izraelská armáda uviedla, že v noci na sobotu zaútočila na vojenské ciele v Iráne. V iránskej metropole opakovane zneli výbuchy.

Spŕška nadávok a chaos vo velení: Ruskí vojaci hovoria pohŕdavo o Severokórejčanoch

Spŕška nadávok a chaos vo velení: Ruskí vojaci hovoria pohŕdavo o Severokórejčanoch

26.10.2024 16:00

Ruskí vojaci o tých z KĽDR hovorili na nahrávke vulgárnym spôsobom ako o "pos*atých Číňanoch."

Danko chce priniesť olympijské hry do Šamorína. Nezbláznili sme sa, je to reálne, povedal šéf SNS

Danko chce priniesť olympijské hry do Šamorína. Nezbláznili sme sa, je to reálne, povedal šéf SNS

26.10.2024 12:15

Danko chce spolupracovať na športovom megaprojekte s Maďarskom.

ONLINE: ISW: Putin sa snaží zakryť neschopnosť znovu dobyť Kurskú oblasť, zveličuje ukrajinské straty

ONLINE: ISW: Putin sa snaží zakryť neschopnosť znovu dobyť Kurskú oblasť, zveličuje ukrajinské straty

26.10.2024 07:30

Nečakajte, že sa vojna skončí, keď sa bojujúce strany začnú medzi sebou rozprávať, tvrdí Andrij Jermak, šéf Zelenského kancelárie.