Založ si blog

Archív: október, 2020

Čaputová nie je dobrou prezidentkou; proste nemá na to, aby bola štátnikom   

Celoplošné testovanie na Slovensku je dobrá vec. Ako to dopadne sleduje celý svet. Titulky zo svetových médií: National Post -> Slovakia mobilizes as bid to COVID-test most of country in 2 days begins https://nationalpost.com/pmn/health-pmn/slovakia-mobilizes-as-bid-to-covid-test-most-of-country-in-2-days-begins Financial Times -> Slovakia prepares to test entire nation for […]

Pokračovanie článku

Nebezpečnosť iracionálneho správania sa 1. časť

Niektorí ľudia, aj tí na vysokých postoch sa nedokážu správať racionálne. Niektorí sa nedokážu správať racionálne len v stresových situáciách, iní sa nedokážu správať racionálne vôbec. Na Slovensku sa však nedokážu racionálne správať ani mnohí ľudia aj vo vysokých verejných pozíciách. Z toho, čo som pozorovala zatiaľ, sú to hlavne ľudia v pozíciách moci, […]

Pokračovanie článku

Čaputová nie je, nikdy nebola, a nikdy nebude mojou prezidentkou

Situáciu na Slovensku som začala viacej sledovať pred pár rokmi, lebo som zvažovala, či sa vrátim aj s rodinou na Slovensko. Potom však, ako zvolili Čaputovú som sa rozhodla, že nie. Aspoň nateraz. Dnes, keď som si prečítala titulky v slovenskej tlači, uistila som sa, že som sa rozhdola správne. Nevrátiť sa, minimálne kým je niekto ako Čaputová prezidentkou. V čase, keď […]

Pokračovanie článku

Prečo Covid-19 viac nezasiahol Japonsko ale Slovensko?

Občas si popozerám videá, ktoré publikuje na Youtube Dr. John Campbell. Je to nie lekár, ale “nurse” (niečo viacej ako zdravotná sestra na Slovensku ale nie (celkom) lekár); Dr. John Campbell navyše vyučuje a na svojom Youtube kanáli má mnoho poučných videí z biológie, aj z medicíny. Od začiatku pandémie tiež publikuje takmer denne videá o tejto pandémii. Niektoré z […]

Pokračovanie článku

Celoplošné testovanie?

V tejto súvislosti by ma naozaj zaujímalo, že ako chcú zrealizovať toto celoplošné testovanie? Napríklad u starých a chorých ľudí, ktorí sa nevládzu hýbať a sú už unavení, ktorí sú bezvládny, mám na mysli tých, ktorí sú ošetrovaní doma príbuznými. Alebo takí starí ľudia, ktorí si už neuvedomujú, čo sa deje okolo, hoci ešte chodia a ako tak sa hýbu. Treba […]

Pokračovanie článku

To je hrozné, akých absolventov dokáže vyprodukovať Fakulta práva Paneurópskej vysokej školy

Občas si vypočujem Infovojnu. Nie preto, že by som s tým, čo tam hlásajú, súhlasila. Skôr presný opak. Človek schopný kritického myslenia totiž túto reláciu nikdy nemôže zobrať seriózne. Poďme na ukážku z tejto relácie zo dňa 15. októbra 2020, mimochodom, na podklade ktorej relácie som si tiež urobila názor aj na celú Paneurópsku vysokú školu. O 1:18:40 hovorí […]

Pokračovanie článku

Aká je pravdepodobnosť, že 150 ľudí v parlamente úspešnejšie vyoperuje rakovinový nádor ako 15-20-35 ľudí, ktorí majú atestáciu z daného vedného odboru?

Štefan Kuffa sa dal počuť v pléne NR SR, citujem: My tuná povyšujeme, prepáčte, že to tak poviem, nejakých úradníkov, mám na mysli teraz úrad verejného zdravotníctva, ktorý čo budú? Nad vládou? Nad parlamentom? Ak by ste predložili, pán minister, návrh zákona taký, že táto snemovňa, parlament bude rozhodovať v týchto závažných krízových situáciách, tak by som […]

Pokračovanie článku

Nechápem. Prečo sa má diskutovať s Konferenciou biskupov Slovenska (o protipandemických opatreniach)?

Matovič má opäť pravdu, čo sa týka Dušičiek. Mŕtvy sa neurazia, keď im pôjdeme zapáliť sviečky inokedy alebo keď im zapálime sviečky doma. Teraz je prvoradé zabrániť šíreniu koronavírusu aby sa nestalo, že o pár týždňov nebudú stíhať pochovávať, ako to bolo vraj na jar v Španielsku, či v Taliansku, alebo vraj aj v New York-u. Okrem toho, v Ústave Slovenskej […]

Pokračovanie článku

Vypočula som si Matoviča v tlačovej debate

Priznám sa, Matovič zo začiatku nebol môj obľúbený politik na Slovensku. Ale čím ďalej ho počúvam, (posledne v tejto tlačovej debate), tým viacej sa mi pozdáva. Vychádzam z toho, čo hovorí. Lebo z toho, čo hovorí vidno, že problematiku, o ktorej hovorí si riadne naštudoval, resp. dal si ju vysvetliť od expertov, a pochopil problematiku predtým, ako predstúpil pred […]

Pokračovanie článku

Aké jedno z opatrení proti koronavírusu by malo byť prijaté?

Môj názor je taký, že jedno z opatrení, ktoré by malo byť prijaté by malo byť absolútny zákaz šírenia konšpirácií, ako aj absolútny zákaz spochybňovania opatrení prijatých vládou, či protipandemickou komisiou. A mám tým na mysli aj zákaz konšpiračných médií ako napr. Infovojna, ktoré médium dáva obrovský priestor antivakcinačnému hnutiu ale aj nezmyslom […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.