Založ si blog

Archív: september, 2019

V čom sa odlišuje strana SMER od mnohých ostatných (môj pohľad)

V týchto dňoch veľa počujem rôzne komentáre rôznych analytikov ohľadne toho, že Róbert Fico nefiguruje na prvom mieste na kandidátke SMER-u. Akosi za Slovenský fenomén politických strán možno považovať to, že väčšina politických strán má svojho lídra a keď ten odíde, politická strana zaniká. Snáď, z tých strán hlavného prúdu, okrem SNS. Možno ešte KDH, ale to […]

Pokračovanie článku

Prečo sa Gréta správa takto neekologicky?

Prečo je treba v dnešnej dobe robiť konferencie, na ktoré účastníci lietajú z celého sveta? Dnes máme virtuálny svet. Tí, ktorí pozerali aspoň niekoľko dielov NCIS, určite im nemohlo ujsť ako sa tam robili porady. Jehtro prišiel pred veľkú obrazovku a debatoval s účastníkmi konferencie či porady. Ktorí sa tiež zúčastňovali danej konferencie takýmto virtuálnym […]

Pokračovanie článku

Pani poslankyni Grausovej

Pre neznalých pani MUDr. Natália Grausová je poslankyňou NR SR za ĽS NS. Môj názor na ňu je, že je to veľmi dobrá poslankyňa. Avšak dnes mňa sklamala tónom svojej faktickej poznámky ohľadne zákona o zákaze chovu zvierat na kožušiny. Nepochopila som, čo chcela poslankyňa Grausová komunikovať. Že zvieratá nemajú právo na dôstojný život vo svojom prirodzenom […]

Pokračovanie článku

Veveričky

Pred domom nám rástla pekná, nie veľmi veľká slnečnica. Jedného dňa som ju našla dolámanú. Myslela som si, že to urobili susedovie decká. Povedala som si, že si toho vinníka podám. Keďže sme vtedy mali bezpečnostnú kameru a táto slnečnica rástla rovno v zábere tejto kamery, rozhodla som sa, že si toho vinníka najskôr obzriem na zázname z bezpečostnej kamery. Totiž […]

Pokračovanie článku

Vraj o ‘nástrahách’ elektronického zdravotníctva na Slovensku

Zo šumu cez internet a sociálne siete som sa dozvedela, že vraj na Slovensku začína fungovať systém elektronického zdravotníctva. Nebudem komentovať vyslovené hlúposti na tému elektronického zdravotníctva, ktoré som našla v blogoch napríklad aj na Pravde. Opíšem len zopár poznámkami ako to funguje u nás v Ontáriu tak, ako som to odpozorovala. Plus napíšem svoj názor […]

Pokračovanie článku

Čaputovú je nutné odvolať z funkcie

Som toho názoru, že Čaputová už mala dosť času na to, aby si prečítala a naštudovala Ústavu Slovenskej republiky. A som toho názoru, ze občan Slovenskej republiky, ktorý nie je schopný sa túto Ústavu SR naučiť a pochopiť, čo je v nej napísané, nemá právo a nemôže zastávať úrad prezidenta Slovenskej republiky. Denník SME informoval o tom, že Čaputová […]

Pokračovanie článku

Vraj: Právo pokojne sa zhromažďovať sa zaručuje. A vraj: Zhromaždenie sa nesmie podmieňovať povolením orgánu verejnej správy.

Qui fert malis auxilium, post tempus dolet. The one who aids the wicked suffers in the end. Ústava Slovenskej republiky hovorí: Čl. 28 (1) Právo pokojne sa zhromažďovať sa zaručuje. (2) Podmienky výkonu tohto práva ustanoví zákon v prípadoch zhromažďovania na verejných miestach, ak ide o opatrenia v demokratickej spoločnosti nevyhnutné na ochranu práv a slobôd […]

Pokračovanie článku

Kto má byť zodpovedný za odstránenie zmätkov v Sociálnej poisťovni? Občan?

Prišiel mi výpis zo Sociálnej poisťovne o zápočte rokov do dôchodku. Skoro som spadla zo stoličky. A potom sa mi zvýšil tlak až do nebies, keď som si uvedomila, že ak nebudem mať originálne doklady, ktoré sú 35 rokov staré, a to Pracovnú zmluvu a ďaľšie, tak asi nemám šancu dokázať, že som v dané roky naozaj pracovala u daného zamestnávateľa (už dnes neexistujúci […]

Pokračovanie článku

Tak a s odvolávaním Pellegriniho prichádza pokus o fázu potrestania nevinných

Kedysi sa hovoril takýto vtip: *** „Päť etáp plánovania: 1. predprojektové nadšenie 2. realizačné vytriezvenie 3. hľadanie vinníkov 4. potrestanie nevinných 5. odmenenie nezúčastnených“ *** A kedysi tiež niektorí poslanci NR SR a niektoré elity boli hrdí na svoje kontakty s Mariánom Kočnerom. Niekto k nemu chodil na raňajky, aby si cez neho zabezpečil […]

Pokračovanie článku

Niektoré novinárske skvosty ma doslova urážajú

Celkom rada počúvam podcasty. A to napriek tomu, že mnoho perál, čo tam odznie, sú doslova a do písmena urážkou zdravého rozumu. V podstate, keď tieto podcasty počúvam, tak si môžem urobiť celkom trefný obraz o tom, až v akom marazme je slovenská žurnalistika. Napríklad v podcaste Aktualít, Kto je Peter Tóth? Padlý anjel, ktorý zradil novinárov aj Kočnera, ktorý […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Biden posiela Kyjevu muníciu i obrnené vozidlá. Putinovi sa peniaze na vojnu nemíňajú

ONLINE: Biden posiela Kyjevu muníciu i obrnené vozidlá. Putinovi sa peniaze na vojnu nemíňajú

24.04.2024 06:00

Viedenský inštitút pre medzinárodné ekonomické štúdie vo svojej prognóze uviedol, že ruská ekonomika tento rok vzrastie o 2,8 % a v budúcom roku o 2,5 %.

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

24.04.2024 06:00

Prichádza západná vojenská pomoc pre Ukrajinu neskoro? Rusko dokázalo za posledné mesiace na bojisko posielať stále viac mužov.

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

24.04.2024 14:00

Námestníkovi šéfa rezortu obrany hrozí až 15 rokov väzenia. Prečo šéf Kremľa umožnil zatknúť jedného z najvplyvnejších predstaviteľov ozbrojených síl?