Založ si blog

Čaputová nie je, nikdy nebola, a nikdy nebude mojou prezidentkou

Situáciu na Slovensku som začala viacej sledovať pred pár rokmi, lebo som zvažovala, či sa vrátim aj s rodinou na Slovensko. Potom však, ako zvolili Čaputovú som sa rozhodla, že nie. Aspoň nateraz.

Dnes, keď som si prečítala titulky v slovenskej tlači, uistila som sa, že som sa rozhdola správne. Nevrátiť sa, minimálne kým je niekto ako Čaputová prezidentkou. V čase, keď sa deje, čo sa deje, mimochodom na celom svete, Čaputová namiesto toho aby podporila svojho premiéra, tak, aspoň ako to vidím ja, z toho, čo je spublikované v dennej tlači (denníkov hlavného prúdu), tak robí problémy. Teda, žiada vysvetľovania, a podobne.

Ja som sa tiež ocitla v nezávidenia hodnej situácii. Denne sa musím stretávať s ľuďmi pracujúcimi v zdravotníctve, s takými, ktorí pracujú s prevažne starými ľudmi. S tými, s ktorými sa stretávam, keď som povedala, že na Slovensku otestujú každého na Covid-19, tak mi každý povedal, že to je veľmi dobre.

Čaputovej nedochádza, čo sa deje vo svete? Tiež podľahla hláškam slovenských konšpiračných médií, ktoré trestuhodne demoralizujú značnú časť obyvateľstva na Slovensku? Čo urobila preto, aby sa situácia v tejto sfére aspoň troška znormalizovala? Urobila vôbec niečo pre ľudí v tejto dobe? Mám na mysli niečo, čím by iniciovala zníženie počtu nakazených a následne tých, ktorí na túto situáciu okolo pandémie Covid-19 doplatia žitovmi? Lebo takí ľudia budú, ktorí na toto mnohí doplatia životmi a zdravím.

Navyše, kým je niekto ako Čaputová vraj hlavnou veliteľkou ozbrojených síl, v takej krajine by som sa ja nikdy necítila bezpečne. Na tento post totiž patrí niekto, kto dokáže myslieť strategicky správne a to Čaputová, podľa môjho názoru, nevie, nedokáže, a nikdy nedokázala.

Mimochodom, čo urobila preto, aby sa ľudia začali správať smerom k Matovičovi, premiérovi Slovenskej republiky, ktorý, mimochodom, rozmýšľa a koná strategicky správne, s úctou, aká danému postu náleží?

Keď sledujem správy, tak mi je nevoľno

24.03.2024

Fico sa dal pred asi dvoma či troma dňami počuť, že vraj potom ako predošlá vláda darovala S-300 na Ukrajinu, nemáme vraj ako chrániť slovenské nebo a jadrové elektrárne na Slovensku. Nerozumela som celkom. V iných správach, zahraničných, som sa dočítala, že vraj potom ako Rusko vyhlásilo vojnu Ukrajine, po znefunkčnení elektrárne na Dnepri musí Ukrajina zvýšiť dovoz [...]

K zmene Trestného zákona

21.01.2024

Celá opozícia vrátane prezidentky Slovenskej republiky narieka ako sa zvýši kriminalita na Slovensku po zrušení Špeciálnej prokuratúry a po navrhovanej zmene Trestného zákona. Namiesto tvrdých nepodmienečných trestov za finančné zločiny sa tieto majú nahradiť inými trestami. Ako opozícia tak aj “not my prezidentka” nariekajú nad tým, že tieto, podľa nich, [...]

Vypočula som si pani Petkovú a som totálne zhrozená, kto sa v médiách vyjadruje k otázkam právneho štátu

13.01.2024

V tejto relácii Zuzany Kovačič Hanzelovej, 10:49, sa p. Petková vyjadrila, okrem iného, takto, citujem: “Áno, SMER má svojich voličov, ale to rozhodne nie sú všetci občania Slovenskej republiky.” Toto povedala okrem ostatných nezmyslov v danej relácii. Nebudem ich tu všetky menovať, lebo to by bol inak veľmi dlhý blog a na to ani nemám teraz čas. *** Ústava Slovenskej [...]

SR Čaputová LPR Zbierka Onkológia Deň Narcisov BAX

Žlté narcisy dodávajú nádej a pomáhajú, zbierku podporila aj prezidentka

18.04.2024 14:06

Vďaka podľa nej patrí dobrovoľníkom, ale aj všetkým, ktorí sa rozhodnú podporiť dobrú vec a prejavia tak solidaritu s onkologickými pacientmi.

Rapid Life

Súd oslobodil spod obžaloby exšéfa odboru NBS Barriho v kauze Rapid Life

18.04.2024 14:02

Rozsudok nie je právoplatný, o odvolaní prokurátora rozhodne Najvyšší súd.

Venezuela

Necestujte do Venezuely, varuje Slovákov rezort diplomacie. Zvážiť majú cestu do Kolumbie a Ekvádora

18.04.2024 13:49

Ministerstvo pripomína, že SR nemá ani v jednej z krajín zastupiteľský úrad.

World Press Photo, palestínčanka, gaza, izrael, Mohammed Salem

Plačúca Palestínčanka s mŕtvym dieťaťom v náručí. World Press Photo tento rok vyhrala snímka z Gazy

18.04.2024 13:40

Usporiadatelia pripomenuli nebezpečenstvo, akému fotoreportéri počas pokrývania vojnových konfliktov čelia.