Založ si blog

Prečo v týchto voľbách dám hlas strane SMER-SD. Diel prvý.

Mám pre svoje rozhodnutie vela dôvodov. Preto, ak ma nezrušia, tak ich postupne zverejním.

***

Voliť SMER-SD som sa rozhodla, pretože vidím a zažívam ako vyzerá tzv. politická korektnosť a liberálne tzv. “hodnoty” v praxi.

***

Príklad zo života:

Niekto ma pozval na svoj večierok, kde samozrejme boli aj iní jeho kamaráti. Bavili sme sa o všeličom, okrem iného aj o niektorých hodnotách, ako napríklad sloboda slova, v Kanade.

Namietala som, že v Kanade existuje tzv. sloboda slova a vyjadrovania sa len na papieri ale nie v skutočnosti.

Ako príklad som uviedla, či môžem verejne odsudzovať napríklad “Pride Parade”, či môžem verejne prezentovať môj názor, že sa mi to nepáči, že som proti takýmto aktivitám, pretože ma takéto aktivity obťažujú.

Odpoveď bola, že vraj môžem, ale, aby som citovala: “But there will be consequences.” V preklade, “Ale budú následky.”

Teda, slobodu vyjadriť svoj názor síce mám, ale potom musím zniesť následky.

Lenže sloboda slova je nie o tom, že človek môže slobodne vyjadriť svoj názor iba s dôsledkami.

***

V realite to teda vyzerá v Kanade tak, že keď ma obťažuje napr. manžel, tak sa mám právo sťažovať; dokonca v Kanade to zašlo tak ďaleko, že keď si suseda namyslí, že ma obťažuje manžel, a zavolá policajtov, tí kľudne manžela zatknú (môjho manžela teraz už asi nie, ale to je o inom, to bude v inom dieli). Ale ak ma obťažuje agenda istého zoskupenia, tak to už verejne povedať nemôžem a nemám právo ani slobodne vyjadriť svoj názor, že to preháňajú a že ma ich agenda jednoducho obťažuje.

***

Vlastne ono to už zašlo tak ďaleko, že sa bojím tento článok zverejniť, pretože sa jednoducho bojím, že mi ho zrušia.

Lenže ja si takto nepredstavujem slobodu slova.

Keď sledujem správy, tak mi je nevoľno

24.03.2024

Fico sa dal pred asi dvoma či troma dňami počuť, že vraj potom ako predošlá vláda darovala S-300 na Ukrajinu, nemáme vraj ako chrániť slovenské nebo a jadrové elektrárne na Slovensku. Nerozumela som celkom. V iných správach, zahraničných, som sa dočítala, že vraj potom ako Rusko vyhlásilo vojnu Ukrajine, po znefunkčnení elektrárne na Dnepri musí Ukrajina zvýšiť dovoz [...]

K zmene Trestného zákona

21.01.2024

Celá opozícia vrátane prezidentky Slovenskej republiky narieka ako sa zvýši kriminalita na Slovensku po zrušení Špeciálnej prokuratúry a po navrhovanej zmene Trestného zákona. Namiesto tvrdých nepodmienečných trestov za finančné zločiny sa tieto majú nahradiť inými trestami. Ako opozícia tak aj “not my prezidentka” nariekajú nad tým, že tieto, podľa nich, [...]

Vypočula som si pani Petkovú a som totálne zhrozená, kto sa v médiách vyjadruje k otázkam právneho štátu

13.01.2024

V tejto relácii Zuzany Kovačič Hanzelovej, 10:49, sa p. Petková vyjadrila, okrem iného, takto, citujem: “Áno, SMER má svojich voličov, ale to rozhodne nie sú všetci občania Slovenskej republiky.” Toto povedala okrem ostatných nezmyslov v danej relácii. Nebudem ich tu všetky menovať, lebo to by bol inak veľmi dlhý blog a na to ani nemám teraz čas. *** Ústava Slovenskej [...]

Vetroň v Prievidzi

V Martine mal spadnúť vetroň, smerujú tam záchranári

04.05.2024 19:53

Na sociálnej sieti o tom informovali z operačného strediska záchrannej zdravotnej služby.

Sadiq Khan

Labourista Sadiq Khan bol tretíkrát po sebe zvolený za starostu Londýna. Ide o rekord

04.05.2024 19:32

Syn pakistanských prisťahovalcov vďaka dnešnému výsledku predstihol svojho predchodcu a bývalého premiéra Borisa Johnsona, ktorý bol vo funkcii dve volebné obdobia.

Germany Nazi Villa

Vilu šéfa Hitlerovej propagandy ponúkajú zadarmo. Ak sa nenájde záujemca, buldozéry ju zrovnajú so zemou

04.05.2024 19:00

V honosnej vile pri jazere Joseph Goebbels pracoval, oddychoval a aj sa zabával s milenkami. Prečo je niekdajšia luxusná nehnuteľnosť už dlhé roky neobývaná?

Počasie / Dáždnik / Dážď /

Po prietrži mračien vyhlásia v Partizánskom mimoriadnu situáciu

04.05.2024 18:48, aktualizované: 19:58

Voda zatopila viacero pivníc a ďalších priestorov. Výšku škody primátor odhadnúť nevedel.