Založ si blog

Čo by som si od Pravdy ja želala do Nového roku?

Po prvé by som chcela všetkým zapriať Šťastný Nový rok 2024.

***

A čo by som si želala do nového roka od Pravdy ja? Napríklad aby menej publikovala články typu:

Vydražte si môj… Koučka intimity ponúka na záver roka večer strávený s ňou. Kto dá najviac, o polnoci dostane… 

***

Ako vážne. Kto má byť na dané obscénnosti zvedavý v tzv. „mienkotvornom denníku“? A prečo má Pravda potreby robiť dnes marketing doslova a do písmena ako to jeden diskutér v diskusii pod daným článkom napísal, citujem:

Kedysi sa takýmto hovorilo šlapka – dnes „koučka intimity“. 

Zverejňovanie podobných článkov v takzvanom „mienkotvornom denníku“ je nedôstojné a je to de facto ponižovanie čitateľa.

***

Prenesene povedané, možno by bolo vhodné, keby si denník Pravda trošku vstúpil do svedomia. Alebo možno by aj stačilo, keby si medzi svoje rady zamestnal profesionálov, ktori vedia, čo je to etiketa a ako sa slušne a dôstojne správať aj k čitateľom.

Keď sledujem správy, tak mi je nevoľno

24.03.2024

Fico sa dal pred asi dvoma či troma dňami počuť, že vraj potom ako predošlá vláda darovala S-300 na Ukrajinu, nemáme vraj ako chrániť slovenské nebo a jadrové elektrárne na Slovensku. Nerozumela som celkom. V iných správach, zahraničných, som sa dočítala, že vraj potom ako Rusko vyhlásilo vojnu Ukrajine, po znefunkčnení elektrárne na Dnepri musí Ukrajina zvýšiť dovoz [...]

K zmene Trestného zákona

21.01.2024

Celá opozícia vrátane prezidentky Slovenskej republiky narieka ako sa zvýši kriminalita na Slovensku po zrušení Špeciálnej prokuratúry a po navrhovanej zmene Trestného zákona. Namiesto tvrdých nepodmienečných trestov za finančné zločiny sa tieto majú nahradiť inými trestami. Ako opozícia tak aj “not my prezidentka” nariekajú nad tým, že tieto, podľa nich, [...]

Vypočula som si pani Petkovú a som totálne zhrozená, kto sa v médiách vyjadruje k otázkam právneho štátu

13.01.2024

V tejto relácii Zuzany Kovačič Hanzelovej, 10:49, sa p. Petková vyjadrila, okrem iného, takto, citujem: “Áno, SMER má svojich voličov, ale to rozhodne nie sú všetci občania Slovenskej republiky.” Toto povedala okrem ostatných nezmyslov v danej relácii. Nebudem ich tu všetky menovať, lebo to by bol inak veľmi dlhý blog a na to ani nemám teraz čas. *** Ústava Slovenskej [...]

čaputová, kyjev

Prezidentka Čaputová pricestovala do Kyjeva na rozlúčkovú návštevu Ukrajiny

10.05.2024 08:30, aktualizované: 09:02

Som tu aj preto, lebo prinášam dobré správy o pomoci Slovenska Ukrajine, uviedla Čaputová.

Izrael Palestína Gaza tank

Hamas tvrdí, že vývoj rokovaní o prímerí v Pásme Gazy má v rukách Izrael

10.05.2024 08:04

Delegácia Hamasu, ktorá sa v Káhire zúčastňuje na rokovaniach o prímerí v Pásme Gaze, odcestovala z egyptskej metropoly do Kataru.

aktivisti, Tatranská Lomnica,

Ako je to s prepúšťaním v národných parkoch? Aktivisti voči nemu protestovali, Taraba to považuje za pseudoaktivitu

10.05.2024 08:00

Približne 150 aktivistov v Tatranskej Lomnici protestovalo proti prepúšťaniu v správach národných parkov, spojilo sa do živej reťaze.

Ramón Fonseca, panama papers

Zomrel kľúčový aktér kauzy Panama Papers

10.05.2024 07:07

Významný aktér finančného škandálu známeho ako Panama Papers, panamský právnik Ramón Fonseca, zomrel vo veku 71 rokov.