Založ si blog

Prečo Čaputová nikdy nebola, nie je, a nikdy nebude mojou prezidentkou

Pretože ja ju vidím ako stelesnené zlo. Je mi jedno, aký “prieskum” o nej zverejnia médiá hlavného prúdu (ktoré pravdivo možno dokážu zverejniť tak možno ešte výsledky fotbalových zápasov).

Čaputová pre ma mňa predstavuje najtoxickejšie zlo, antitézu demokracie, inquizítora 21. storočia, ktorá keď by žila v dobách Giordana Bruna, bez akýchkoľvek problémov by ho postavila na hranicu a upálila ho za živa. Rovnako ako v dnešnej dobe prenasledujú tých, ktorí trvajú ma tom, že okrem veľmi vzácnych výnimiek (diagnostikovateľných už in uterus), žena je taká osoba, ktorej všetky bunky v tele majú 23. pár chromozómov tvar ‘XX’, a muž je niekto, koho všetky bunky v tele majú 23. pár chromozómov v tvare ‘XY’.

Čaputovú vidím ako degeneráta práva, ktorý by nemal absolútne žiaden problém vytrhnút dieťa z náruče jeho milujúcich rodičov a dať ho na adopciu homosexuálom, pretože práva dieťaťa a jeho rodičov sú jej úplne ukradnuté.

***

Keď som bola ešte dieťa v útlom veku, osobne som poznala iné dieťa, dievčatko. Toto dievčatko videlo v jasličkách, že chlapčekovia cikajú inak. Následne aj ona chcela byť chlapček a cikať ako chlapček. Ja vidím Čaputovú tak, že by nemala absolútne žiaden problém toto dievčatko urvať z rúk jej milujúcich rodičov a dať ho proti vôli jej rodičov na operáciu zmeny pohlavia, lebo to dieťa to vraj chcelo. Len pre úplnosť, z daného dievčatka, ktoré vtedy chcelo byť chlapcom vyrástla vzdelaná a šťastná žena, ktorá je dnes v zodpovednej funkcii, ktorá je vydatá a matkou dnes už dospelých detí. Len sa zamýšľam, ako by mala zničený život ona aj celá jej rodina, keď by v tej dobe nevládli ľudia (v týchto veciach) so zdravým rozumom a namiesto nich by vládli takí ako Čaputová. Že koľko beznádeje a nešťastia by bola bývala doniesla do danej rodiny.

***

Zobudenie sa do dňa, keď Čaputová bola akože zvolená za prezidentku SR bolo pre mňa zobudením sa do doby temna, beznádeje a diktatúry zla.

***

Bojím sa budúcnosti, v ktorej ľudia ako Čaputová uchopili moc a okupujú najzodpovednejšie miesta v spoločnosti.

Keď sledujem správy, tak mi je nevoľno

24.03.2024

Fico sa dal pred asi dvoma či troma dňami počuť, že vraj potom ako predošlá vláda darovala S-300 na Ukrajinu, nemáme vraj ako chrániť slovenské nebo a jadrové elektrárne na Slovensku. Nerozumela som celkom. V iných správach, zahraničných, som sa dočítala, že vraj potom ako Rusko vyhlásilo vojnu Ukrajine, po znefunkčnení elektrárne na Dnepri musí Ukrajina zvýšiť dovoz [...]

K zmene Trestného zákona

21.01.2024

Celá opozícia vrátane prezidentky Slovenskej republiky narieka ako sa zvýši kriminalita na Slovensku po zrušení Špeciálnej prokuratúry a po navrhovanej zmene Trestného zákona. Namiesto tvrdých nepodmienečných trestov za finančné zločiny sa tieto majú nahradiť inými trestami. Ako opozícia tak aj “not my prezidentka” nariekajú nad tým, že tieto, podľa nich, [...]

Vypočula som si pani Petkovú a som totálne zhrozená, kto sa v médiách vyjadruje k otázkam právneho štátu

13.01.2024

V tejto relácii Zuzany Kovačič Hanzelovej, 10:49, sa p. Petková vyjadrila, okrem iného, takto, citujem: “Áno, SMER má svojich voličov, ale to rozhodne nie sú všetci občania Slovenskej republiky.” Toto povedala okrem ostatných nezmyslov v danej relácii. Nebudem ich tu všetky menovať, lebo to by bol inak veľmi dlhý blog a na to ani nemám teraz čas. *** Ústava Slovenskej [...]

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier