Založ si blog

Práve mi zomrel môj milovaný kocúr Ludwig

Včera som mala celkom dobrý deň. Celkom sa mi totiž podarilo pokročiť v mojom projekte, čo si programujem. (Obyčajne, keď mi niečo nejde, nemám sa s kým poradiť, a spolieham sa v podstate iba na informácie na Microsoft webstránke pre developerov a nie vždy mi všetko hneď ide ako by malo.)

Posledných pár hodín v mojom živote bolo však strašných. Najskôr mi vyprskol horúci olej na môj prst, keď som vyprážala a veľmi ma to bolelo. Najlepšie na bolesť zaberala studená voda. Nakoniec som si však dala Neocitron, taký špeciálny liek, mienený na prechladnutie. Jeho jednou zložkou je aj liek od bolesti a tak som si ho zaliala horúcou vodou a vypila. Myslela som len na seba v danej chvíli a v podstate jediné, čo som si želala bolo, aby ma prestal bolieť ten prst, ktorý som si takto poriadne popálila.

Muckovi som zmerala večer cukor v krvi a keďže ho mal vysoký, dala som mu aj inzulín a ďaľšie lieky, ktoré má predpísané. Nakŕmila som aj Ludwiga a aj dve komunitné mačky vonku: Kožušteka, našu “Chief mouser”, a dnes si doniesla so sebou aj Hemingway-a; dali sme mu také meno, lebo dcéra si všimla, že má na jednej labke 6 prstíkov. Kožuštek je mačka, ktorá žije vonku a oficiálne ju ani nevlastním. A Hemmingway-a tiež nie. Ten vraj spáva u jedného suseda okolo jeho domu. Ku mne sa príde občas najesť. Aj Kožuštek, aj Hemingway sú obe také mačky, ktoré sa nedajú chytiť ako tie, ktoré žijú s nami doma. Sú to proste iné mačky. Kožuštek špeciálne sa bojí vojsť do vnútra, keď jej dám jedlo, tak ho nezačne ani jesť, kým nezatvorím dvere. A chytá myši; aj potkana sme ju videli chytiť.

***

Potom som zaspala. A zrazu ma zobudil strašný výkrik. Bol to Ludwigov výkrik. Asi 10 minút po polnoci nášho, (torontského) času. Ludwig lapal po dychu s vyplazeným jazykom pod mojou posteľou. A do pár minút, neviem, či tri či päť, ale bolo to naozaj len pár chvíľ, vydýchol naposledy.

***

Dnes už asi tak skoro nezaspím. A tak píšem tento veľmi nezvyčajný blog.

***

Ešte pred pár hodinami sa Ludwig naháňal s Tiny, našou druhou mačkou po dome. Ešte pred pár hodinami si pýtal konzervu a mňaukal tu okolo mňa. Ešte včera ráno nás všetkých budil – Ludwig nás zvykol vždy ráno budiť. A zrazu ho niet. Prázdno. Šok.

 

R.I.P. Ludwig

Aký je rozdiel medzi komunistami, ktorí v 1986 zorganizovali prvomájový sprievod a organizátormi festivalu Pohoda v 2024?

13.07.2024

Lebo v oboch prípadoch sa hromadné akcie nemali konať. Akurát komunistov je dnes možné kritizovať ale organizátorov Pohody asi veľmi nie. (V minulosti som v diskusnom príspevku na Pravde skritizovala jednu učiteľku za to, že zobrala deti počas silného vetra na prechádzku a následne jedno dieťa zabil tuším konár zo stromu (podľa môjho názoru spolu s kriminálnym správaním [...]

Amorálnosť kanadských médií

07.07.2024

Aby som sa priznala, moc kanadské médiá nesledujem. Naozaj mi nemajú nič čo pozitívne ponúknuť. Ale posledné dni sa tieto médiá prepadli až popod dnúce dno. Keď totiž nejako náhodne zapnem rádio, napr. v aute, ihneď sa na mňa vyvalí spŕška amorálnosti. Predposledný piatok som chvíľku počúvala rádio, kým som šoférovala. Po celý čas rozoberali štrajk LCBO. LCBO [...]

Kam až vedie nenávisť Progresívneho Slovenska?

16.05.2024

Napriek tomu, že médiá tzv. hlavného prúdu masírujú verejnosť s tým, ako, citujem z jedného článku v Pravde, “Kým opozícia si uvedomila vážnosť situácie a zdržala sa slovnej agresivity, o niektorých koaličných politikoch sa to povedať nedá.” *** Neviem, či si niektorí novinári myslia o čitateľoch, že sú úplne blbí. Napríklad taká Iris Kopcsayová. [...]

Poľsko / Migrácia / Hranice / Kontroly /

Poľsko prijalo zákon uľahčujúci bezpečnostným zložkám použitie zbraní

26.07.2024 22:36

Varšava aj EÚ tvrdia, že Bielorusko a jeho spojenec Rusko migrantov posielajú k hraniciam zámerne v rámci hybridnej vojny.

Robert Fico / Tomáš Taraba /

PS: Taraba je najhorší minister v histórii rezortu. Fico by mal urobiť poriadok

26.07.2024 17:49

Michal Sabo upozornil, že minister počúva najmä záujmové skupiny a nemá úprimný záujem komunikovať s laickou ani odbornou verejnosťou.

Denys Šmyhaľ, Robert Fico, Ukrajina

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00, aktualizované: 17:10

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

izrael, hamas, zbrane

Chce zvrhnúť vládu USA a vyvolať vojnu: EÚ zaradila organizáciu The Base medzi teroristické

26.07.2024 16:56

Skupinu The Base v roku 2018 založil Američan Rinaldo Nazzaro s cieľom vytvoriť sieť radikálne pravicových nacionalistov.