Založ si blog

Nie je trestným činom verejne hovoriť, že počaté dieťa nemá právo na život?

Osobne by ma zaujímalo, ako dokázala poslankyňa Plaváková absolvovať Právnickú fakultu Univerzity Komenského, keď verejne dokáže predniesť danú vetu o tom, že počaté dieťa nemá právo na život priamo v parlamente NR SR?

Ospravedlnila sa daná poslankyňa za svoj doslova hanebný výrok, podľa môjho názoru,  urážajúci všetky ženy matky?

Každý, aj počaté dieťa, má právo na život. Tvrdiť opak je nielen urážkou žien, ale dané vyjadrenie sa je aj extrémne vulgárne, urážlivé, šikanujúce a ponižujúce.

 

***

Viď aj Ústavu Slovenskej republiky, článok 15:

“Každý má právo na život. Ľudský život je hodný ochrany už pred narodením.”

***

Ja osobne považujem za veľmi nešťastné, keď takáto osoba, ktorá doslova a do písmena uráža ženy, je poslankyňou v Národnej rade Slovenskej republiky. Nevedela som, že takáto osoba s takouto nenávisťou v sebe je poslankyňou v NR SR.

Keby nebolo Rudolfa Huliaka, ani by som sa o tomto nikdy nedozvedela, pretože slovenské médiá tento hanebný výrok poslankyne NR SR nikdy dôsledne nespublikovali a kompletne odignorovali, ako keby ženy matky dnes už nemali žiadne práva na ľudskú dôstojnosť.

 

V slovenskom pravopise, pren. pejor. je slovo “suka” nadávka zlej, nemravnej žene. Podľa môjho názoru sa len veľmi zlá a nemravná žena môže vyjadriť tak vulgárne a nenávistne, ako sa vyjadrila poslankyňa Plaváková na pôde parlamentu NR SR.

 

Podľa môjho názoru sa Rudolf Huliak nemá za čo ospravedlnovať. Ja osobne mu ďakujem za to, že správanie sa tejto poslankyne NR SR zviditeľnil, pretože inak by som sa o tomto výroku, ktorý odznel v rokovacej sále NR SR nikdy nedozvedela . To je môj osobný názor.

********************************

PS.: A o poslancovi KDH, ktorý si pracovný notebook na podporu tejto zlej ženy tiež oblepil nálepkami, … škoda reči. Ja voliť KDH nikdy nebudem. Veď daný poslanec len predviedol, čo KDH v skutočnosti je.

Rozumie Šimečka elementárnym politickým pojmom?

25.09.2024

Šimečka zasa perlil na svojom tlačovom brífingu. Viď toto video, od 11:31. Šimečka sa predvádza opäť, citujem: Ak štvornásobný premiér po trinástich rokoch vlády potrebuje opozíciu aby mu radila a pomáhala s konsolidáciou tak nech to vzdá a pustí nás k tomu a my tú konsolidáciu spravíme. *** Ja by som sa zamyslela takto. Vie vôbec Šimečka, čo je demokracia? Vraj [...]

Nedokázala som dopočúvať tú Šimečkovu tlačovú konferenciu …

24.08.2024

Vypočula som si časť reakcie Michala Šimečku na Ficovu tlačovú besedu, v ktorej zverejnil niektoré fakty o rodinných príslušníkoch Michala Šimečku. *** Reakciu Michala Šimečku som si nedokázala celú vypočuť. Proste v nej natáral Michal Šimečka toľko manipulatívnych bludov, že som to naozaj nedakázala počúvať do konca. Môj osobný názor po vypočutí si časti [...]

Proste žasnem

14.08.2024

Dočítala som sa v médiách, že vraj 18 tisíc ľudí vyšlo v utorok 13. augusta 2024 do ulíc v Bratislave aby žiadali odvolanie ministerky kultúry a ministra spravodlivosti. No tak keď toto sú tie najväčšie starosti týchto ľudí čo za toto vyšli protestovať do ulíc tak to im musí byť sveta žiť. *** Exriaditeľ Kancelárie prezidenta SR Metod Špaček vraj povedal o [...]

Devin, horna terasa, otvorenie

Pamiatky sa na protest proti Šimkovičovej ponoria do čiernej, zoznam stále rastie

30.09.2024 15:08

Organizácia poukázala na to, že pod súčasným vedením ministerstva je pomoc pamiatkam paralyzovaná.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Na Slovensko udrú mrazy, prvý stupeň výstrah platí pre celé územie

30.09.2024 14:49

V utorok v noci a skoro ráno sa na Slovensku môžu miestami vyskytnúť prízemné mrazy.

netanjahu, galant

Minister obrany Galant naznačil, že Izrael sa pripravuje na pozemnú operáciu v Libanone

30.09.2024 14:14

Eskalácia napätia medzi Izraelom a Hizballáhom vyvoláva obavy z uskutočnenia izraelskej pozemnej ofenzívy na juhu Libanonu.

Nottingham, Británia, polícia, zavreté ulice

Zločinecký gang vykorisťoval 16 Čechov, ich práca mala znaky novodobého otroctva

30.09.2024 14:05

Ich práca vykazovala znaky novodobého otroctva a gang ich vykorisťoval vyše štyri roky.