Založ si blog

Aký je rozdiel medzi komunistami, ktorí v 1986 zorganizovali prvomájový sprievod a organizátormi festivalu Pohoda v 2024?

Lebo v oboch prípadoch sa hromadné akcie nemali konať.

Akurát komunistov je dnes možné kritizovať ale organizátorov Pohody asi veľmi nie. (V minulosti som v diskusnom príspevku na Pravde skritizovala jednu učiteľku za to, že zobrala deti počas silného vetra na prechádzku a následne jedno dieťa zabil tuším konár zo stromu (podľa môjho názoru spolu s kriminálnym správaním sa aj danej učiteľky) – a zrušili mi diskusné konto … ) Čím som chcela povedať, že kritizovať asi nemožno všetkých hlupákov; stále sa mi zdá, že na tom, koho možno kritizovať záleží podľa politickej ideológie pretláčanej médiami.

***

Fyzika dáva veľmi presnú odpoveď na to, ako sa správať počas búrky aby človeka nezasiahol blesk . Existuje množstvo spublikovaných informácií, ako sa správať počas búrky, ktoré by mali rešpektovať organizátori každého hromadného podujatia.

Podľa môjho názoru však problém dnes je aj fakt, že sa dnes dáva akosi väčší dôraz na 72 pohlaví a podobné veci ako na to, čo sa má v škole človek naozaj naučiť z toho, čo je potrebné vedieť do reálneho života.

Ako napríklad, ak človeka búrka zastihne vonku, môže sa dostať do životu ohrozujúcej situácie, že v búrke sa nemá utekať, človek má PRED búrkou opustiť voľné priestranstvo, že počas búrky, ak vás zasiahne vonku, treba vypnúť všetku elektroniku (však organizátori …), vrátane mobilov, a tak ďalej.

***

Každý jeden rok sa v správach dočítam, že niekde organizátori jednoducho ignorovali výstrahy pred silnou búrkou. Koľkokrát sa toto ešte bude opakovať?

Nebolo by lepšie pred rôznymi Čaputovými a podobnými osobami, ktoré nič podstatné nevedia o živote (sorry, ale to je môj osobný názor na Čaputovú a spol.) a namiesto toho dať priestor v médiách takým, ktorí niečo o živote naozaj vedia. Napríklad takým, ktorí vedia vysvetliť iným ako sa správať počas búrky a iných nepriazní počasia.

***

A inak, predpoveď počasia je dnes už pomerne presná, fyzika, ako je to s bleskami počas búrky a tiež s inými fenoménami počasia je tiež verejne dostupná. Takže naozaj nechápem, ako je možné, že na tú Pohodu napriek nepriazne počasia prišlo až toľko ľudí, dokonca aj s deťmi.

Nedokázala som dopočúvať tú Šimečkovu tlačovú konferenciu …

24.08.2024

Vypočula som si časť reakcie Michala Šimečku na Ficovu tlačovú besedu, v ktorej zverejnil niektoré fakty o rodinných príslušníkoch Michala Šimečku. *** Reakciu Michala Šimečku som si nedokázala celú vypočuť. Proste v nej natáral Michal Šimečka toľko manipulatívnych bludov, že som to naozaj nedakázala počúvať do konca. Môj osobný názor po vypočutí si časti [...]

Proste žasnem

14.08.2024

Dočítala som sa v médiách, že vraj 18 tisíc ľudí vyšlo v utorok 13. augusta 2024 do ulíc v Bratislave aby žiadali odvolanie ministerky kultúry a ministra spravodlivosti. No tak keď toto sú tie najväčšie starosti týchto ľudí čo za toto vyšli protestovať do ulíc tak to im musí byť sveta žiť. *** Exriaditeľ Kancelárie prezidenta SR Metod Špaček vraj povedal o [...]

Amorálnosť kanadských médií

07.07.2024

Aby som sa priznala, moc kanadské médiá nesledujem. Naozaj mi nemajú nič čo pozitívne ponúknuť. Ale posledné dni sa tieto médiá prepadli až popod dnúce dno. Keď totiž nejako náhodne zapnem rádio, napr. v aute, ihneď sa na mňa vyvalí spŕška amorálnosti. Predposledný piatok som chvíľku počúvala rádio, kým som šoférovala. Po celý čas rozoberali štrajk LCBO. LCBO [...]

Erdogan

Erdogan vyzval na vytvorenie moslimskej aliancie proti Izraelu

07.09.2024 22:35

Turecký prezident vyhlásením reagoval na smrť aktivistky s tureckým a americkým občianstvom, ktorú zabila izraelská armáda počas protestu.

letisko, vide, schwechat

Muž chcel prepašovať cez rakúske letisko kokaín v opierke invalidného vozíka. Odhalili ho policajné psy

07.09.2024 21:50

Muž vzbudil u polície podozrenie. Tá následne odhalila 14 kilogramov kokaínu v hodnote približne 1,5 milióna eur.

Michel Barnier

Vo Francúzsku vyšli do ulíc tisícky demonštrantov. Nesúhlasia s vymenovaním Barniera za premiéra

07.09.2024 20:26

Na protesty proti Macronovi ešte pred Barnierovým vymenovaním vyzvala ľavica, ktorá síce vyhrala voľby, ale nedostala šancu zostaviť vládu.

nehoda, kúty, hasiči

Mladík šoféroval bez vodičáku, s autom skončil v rieke. So spolujazdcami utrpeli vážne zranenia

07.09.2024 19:29

Po náraze sa auto prevrátilo na strechu. Najmladší účastník nehody mal iba 11 rokov.