Založ si blog

Kuffa nemá čo hľadať na poste štátneho tajomníka a nemá čo hľadať ani v žiadnej verejnej funkcii

Mňa osobne obťažujú ľudia, ktorí svoje náboženské postoje vnucujú iným. A osobne, čo sa týka tých nábožensky založených, ja mám také skúsenosti, osobné skúsenosti, že sú to tí najamorálnejší ľudia; konkréte tí, ktorí tú tzv. svoju vieru VNUCUJÚ iným. To mám na mysli takých veriacich, s ktorými som mala do činenia osobne. Súdia. Posudzujú. Robia intrigy. Ohovárajú. Rozbíjajú rodiny.  A tak ďalej. To hovorím o dnešnej dobe. Takúto osobnú skúsenosť mám s ľudmi zo Slovenska, ktorí žijú tu v Kanade, v tej istej provincii ako ja. Budú sa vám do očí usmievať a za chrbtom ohovárať a cielene ubližovať. V mene viery. Ako píšem, moje osobné skúsenosti. Vraj, či sa boha nebojím. A podobné sprostosti. Vraj, čo také dokázal Hawking? Alebo iní takí velikáni ako Hawking. (Maxwell, napríklad, Bohr,  a ďaľší.)

V minulosti, takíto veriaci, ktorí vnucovali iným svoje názory, to boli presne tí, ktorí upaľovali, ktorí robili tiež nekonečné intrigy a zlá. Takíto tiež ľudia jednoducho nepatria do verejných funkcií.

Ak ministerka kultúry tohoto štátneho tajomníka okamžite neodvolá, nepatrí na post ministerky ani ona.

Ministerka si má vediet urobiť poriadok s takýmito indivíduami, ktorí alebo nevedia, čo je ich náplňou práce, alebo svoju náplň práce úmyselne ignorujú a zneužívajú. Taktiež, osoby s mentálnymi vadami na žiadny verejný post nepatria.

Ak niekto chce Kristusa urobiť kráľom Slovenska, tak je to symptómom psychickej choroby a takýto stav patrí do rúk odborníkov psychiatrov. Takíto ľudia nepatria na post štátneho tajomníka žiadneho ministerstva.

Ak ministerka kultúry tohoto blázna okamžite neodvolá z verejnej funkcie, tak by mal Fico s ňou urobiť náležitý poriadok.  Teda, vymeniť za osobu, ktorá je spôsobilá zastávať post ministerky kultúry.

Keď sledujem správy, tak mi je nevoľno

24.03.2024

Fico sa dal pred asi dvoma či troma dňami počuť, že vraj potom ako predošlá vláda darovala S-300 na Ukrajinu, nemáme vraj ako chrániť slovenské nebo a jadrové elektrárne na Slovensku. Nerozumela som celkom. V iných správach, zahraničných, som sa dočítala, že vraj potom ako Rusko vyhlásilo vojnu Ukrajine, po znefunkčnení elektrárne na Dnepri musí Ukrajina zvýšiť dovoz [...]

K zmene Trestného zákona

21.01.2024

Celá opozícia vrátane prezidentky Slovenskej republiky narieka ako sa zvýši kriminalita na Slovensku po zrušení Špeciálnej prokuratúry a po navrhovanej zmene Trestného zákona. Namiesto tvrdých nepodmienečných trestov za finančné zločiny sa tieto majú nahradiť inými trestami. Ako opozícia tak aj “not my prezidentka” nariekajú nad tým, že tieto, podľa nich, [...]

Vypočula som si pani Petkovú a som totálne zhrozená, kto sa v médiách vyjadruje k otázkam právneho štátu

13.01.2024

V tejto relácii Zuzany Kovačič Hanzelovej, 10:49, sa p. Petková vyjadrila, okrem iného, takto, citujem: “Áno, SMER má svojich voličov, ale to rozhodne nie sú všetci občania Slovenskej republiky.” Toto povedala okrem ostatných nezmyslov v danej relácii. Nebudem ich tu všetky menovať, lebo to by bol inak veľmi dlhý blog a na to ani nemám teraz čas. *** Ústava Slovenskej [...]

žralok belavý, belasý, žralok modrý

Britského turistu zranil v Karibiku žralok, útočil len desať metrov od brehu

27.04.2024 20:00

Šesťdesiatštyriročný britský turista skončil na jednotke intenzívnej starostlivosti, keď ho pri severnom pobreží karibského ostrova Tobago napadol žralok.

elektronický monitoring osob, náramky,

Elektronický náramok malo od roku 2016 na sebe 2097 osôb

27.04.2024 17:19

Ministerstvo spravodlivosti SR od januára 2016 odsledovalo 2097 osôb s elektronickým náramkom.

Roman Michelko

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

27.04.2024 14:50

Čo sa týka RTVS, vo vzduchu aktuálne lieta osem až desať mien ľudí, ktorí by chceli novej STVR šéfovať.

Euro / Eurá / Bankovka / Peniaze /

Števulová: Koalícia chce zastrašiť mimovládky. Michelko: Chceme zvýšiť transparentnosť ich financovania

27.04.2024 14:07

Strana Progresívne Slovensko považuje návrh novely zákona o mimovládnych organizáciách predložený SNS za protizákonný a protiústavný.