Založ si blog

Prečo v týchto voľbách dám hlas strane SMER-SD. Diel sedemnásty.

Lebo som si pozrela aj toto video, Republika verzus Saska. Mazurek je v tomto videu perfektný a ja som sa rozhodovala medzi stranou Republika a Smer. Republike som to tentokrát nedala preto, lebo preferujem riešenie hypotekárskej krízy tak ako to navrhuje Smer a nie ako to navrhuje Republika a toto bol pre mňa osobne rozhodujúci bod.

Zaujímavé je pre mňa, že keď som si urobila tento test tak mi vyšlo, že sa s 80% zhodujem so SMER-om, so 76% s Republikou ( a so 74% so SNS).

***

Vo videu, na ktorý som sem dala link mi nejde ani tak o Mazureka, ale o to, ako na mňa zapôsobil  číslo 7 na kandidátke SaS, PhDr. Jozef Krúpa.

Pripadal mi ako človek veľmi falošný, ako niekto, kto bude opakovať čokoľvek, čo ho udrží, ako sa tomu hovorí, pri koryte. Tiež mi pripadal ako človek bez chrbtovej kosti, keď verejne tvrdí, že daní mladí muži takýmto spôsobom migrujú nie preto, lebo chcú ale len preto, lebo ich vraj k tomu nútia okolnosti.

Navyše Juraj Krúpa sa o slovákoch veľmi dehonestujúco vyjadril, keď slovákov, ktorí žijú mimo Slovenska prirovnal k ilegálnym migrantom, ktorí dnes ilegálne prekračujú hranice Slovenskej republiky.

Nuž, prvý rozdiel medzi slovákmi žijúcimi mimo Slovenska je ten, že slováci neprekračujú ilegálne hranice a navyše bez identifikačných dokladov. Slováci, ktorí sa vysťahovali mimo Slovenska tak urobili z legitímnych dôvodov, niektorí z rodinných dôvodov, iní z iných dôvodov, ale nerobili tak spôsobom masovej ilegálnej migrácie.

Dokonca som mala pocit, že považuje migrantov, ktorí ilegálne a bez osobných dokladov prekračujú hranice Slovenskej republiky ako legálnych, (lebo si vymýšľajú, že utekajú pred vojnou) , a slovákov, ktorí sa naozaj legálne z rôznych osobných dôvodov vysťahovali mimo Slovenskej republiky ako tých ilegálnych.

***

Ja osobne naozaj nechápem, ako môže niekto dať hlas takémuto človeku, ktorý, aspoň mne sa tak zdá, že evidentne klame ešte aj v priamom prenose.

Keď sledujem správy, tak mi je nevoľno

24.03.2024

Fico sa dal pred asi dvoma či troma dňami počuť, že vraj potom ako predošlá vláda darovala S-300 na Ukrajinu, nemáme vraj ako chrániť slovenské nebo a jadrové elektrárne na Slovensku. Nerozumela som celkom. V iných správach, zahraničných, som sa dočítala, že vraj potom ako Rusko vyhlásilo vojnu Ukrajine, po znefunkčnení elektrárne na Dnepri musí Ukrajina zvýšiť dovoz [...]

K zmene Trestného zákona

21.01.2024

Celá opozícia vrátane prezidentky Slovenskej republiky narieka ako sa zvýši kriminalita na Slovensku po zrušení Špeciálnej prokuratúry a po navrhovanej zmene Trestného zákona. Namiesto tvrdých nepodmienečných trestov za finančné zločiny sa tieto majú nahradiť inými trestami. Ako opozícia tak aj “not my prezidentka” nariekajú nad tým, že tieto, podľa nich, [...]

Vypočula som si pani Petkovú a som totálne zhrozená, kto sa v médiách vyjadruje k otázkam právneho štátu

13.01.2024

V tejto relácii Zuzany Kovačič Hanzelovej, 10:49, sa p. Petková vyjadrila, okrem iného, takto, citujem: “Áno, SMER má svojich voličov, ale to rozhodne nie sú všetci občania Slovenskej republiky.” Toto povedala okrem ostatných nezmyslov v danej relácii. Nebudem ich tu všetky menovať, lebo to by bol inak veľmi dlhý blog a na to ani nemám teraz čas. *** Ústava Slovenskej [...]

DN - Boeing 737 MAX

Ďalší kritik spoločnosti Boeing náhle zomrel. Svedčil proti firme, hovoril o problémoch vo výrobe

02.05.2024 14:57

Dean pracoval v spoločnosti Spirit AeroSystems, ktorá bola dodávateľom komponentov pre firmu Boeing.

maďarská polícia

V Maďarsku zadržali tínedžera, ktorý chcel zabíjať v mešite a vysielať to naživo

02.05.2024 14:37

Kriminalisti identifikovali chlapca v priebehu niekoľkých hodín.

šefčovič maroš

Európa konečne dýcha oboma pľúcami. Veľké rozšírenie EÚ bol koniec bývalého rozdelenia kontinentu, povedal Šefčovič

02.05.2024 14:18

Fakt, že sa spájame do veľkej európskej rodiny, všetci čo sa zúčastnili toho podujatia, boli veľmi dojatí a tešili sa na novú etapu, uviedol, Šefčovič.

SR Bratislava Rada Bezpečnostná Zasadnutie Mimoriadne BAX

Šutaj Eštok odmieta, že by štátne funkcie boli odmenou pre darcov Hlasu

02.05.2024 13:24

Šutaj Eštok nevidí problém v tom, aby funkciu zastával niekto, kto podporil Hlas, ak spĺňa kvalifikačné kritériá.