Založ si blog

Takže kto dopláca na dezinformácie? Astra Zeneca alebo ľudia?

Keď sa mám dať očkovať, mňa zaujíma, o presne akú vakcínu sa jedná. Avšak jedinú informáciu, ku ktorej mám ako obyčajný smrteľník prístup je v podstate len a len a len falošná mediálna propaganda.

Namiesto toho, aby boli sprístupnené skutočné dáta o danej vakcíne, dozviem sa, že agentúra, Svetová zdravotnícka organizácia (WHO), ktorá je podľa môjho názoru zodpovedná za roznosenie tejto pandémie koronavírusu po celom svete, mi akože niečo garantuje, odporúča a tak ďalej. Ďakujem. Neprosím. Neverím.

V Kanade dokonca prebieha momentálne mediálna kampaň o tom, že vakcína Astra Zeneca je vraj bezpečná vakcína a vraj pozitíva tejto vakcíny prevyšujú jej negatíva. Lenže ja som toho názoru, že ak má človek po podaní tejto vakcíny vysoké teploy, zvracia, má bolesti v kĺboch a všetko ostatné, tak o tom, či som ochotná si nechať takéto svinstvo vpichnúť chcem rozhodovať ja, a nie nechať za seba rozhodovať nejakého nezodpovedného papagája lekára, ktorý bude nekriticky opakovať oficiálnu propagandu napríklad typickým, že vedľajšie účinky sú veľmi zriedkavé. Papagája, ktorý bude opakovať len to, čo mu prikázala papagájovať jeho lekárska komora.

Mňa totiž vôbec nezaujíma kvantitatívne hodnotenie bezpečnosti vakcíny nejakým lekárom. Mám vlastný mozog a viem si vyhodnotiť bezpečnosť tejto vakcíny sama, teda za predpokladu, keď mi to bude umožnené. A ak komplexné dáta ohľadne tejto vakcíny sú nie verejne dostupné, tak to považujem za tzv. red-flag, teda červenú vlajku.

Mimochodom, aroganciu lekárov som zažila mnoho krát. Samozrejme, nie všetcia lekári sú takí, ale nájde sa medzi nimi veľmi veľa veľmi arogantných a bezcharakterných ľudí s totálnou absenciou ako morálky tak aj vedomostí aj z medicíny ako aj kritického myslenia. Zažila som to aj posledné leto, keď následkom takejto bezcharakternosti lekárov skončil môj manžel ako bezvládny a pripútaný do konca života na posteľ a to je holý fakt. Jednalo sa len o bezcharakternosť a aroganciu lekárov.

Za vrchol bezcharakternosti považujem aj mediálne divadlá, keď v médiách ukazujú, ako zaočkovali elity a vysokých politikov, len zabudli zdôrazniť, že tých očkovali inými vakcínami ako takzvaný plebs. A my ako plebs si vraj nemáme právo vybrať akou a kde vyrobenou vakcínou budeme očkovaní.

V podcaste Dobré ráno na SME, zo stredy 17. marca 2021  ma zaujal titulok, že vraj Astra Zeneca dopláca na dezinformácie. Naozaj? Lebo ja som žiadne spoľahlivé informácie v médiách doteraz nikde nenašla.

Vlastne najspoľahlivejšie informácie, ktoré som, čo sa týka bezpečnosti vakcíny Astra Zeneca našla, sú kvantá príspevkov ľudí na sociálnych sieťach, ktorí všetcia píšu v podstate to isté: po podaní vakcíny mali teploty, zvracali, silné bolesti v mieste vpichu a tak ďalej. Dokonca som sa podobné správy dozvedela aj z takpovediac z prvej ruky.

Ja keď by som mala mať po podaní vakcíny teploty a bolesti, alebo reakciu na túto očkovaciu látku takú, ako opisujú ľudia v diskusiách, tak by napríkilad nemal môjho manžela niekoľko dní až najmenej týždeň  kto prebaliť a aj to len v tom prípade, ak by som to očkovanie vôbec prežila.

Vraj osoby, ktoré zomreli po očkovaní Astra Zenecou mali niečo s trombózou a na príčine vraj nebola očkovacia látka. Ja osobne neverím.  Zomreli by dané osoby aj keď by neboli očkované s Astra Zenecou? A inak, aj čo sa týka žilovej trombózy, nebrala by som to až tak na ľahkú váhu. Môj nebohý kocúr prišiel o labku vraj kvôli krvnej zrazenine. Čo chcem povedať, že ak má akákoľvek očkovacia látka potenciál spôsobiť trombózu, nuž ja osobne by som určite najskôr si dala otestovať hladinu protilátok proti danému vírusu. A nehovorte mi, že sa to nedá. Lebo keď sa chce, všetko sa dá. Aha, len potom by na to doplatila Astra Zeneca, ako napísali dnes v denníku SME, všakže?

 

Aktualizované pre Kajetán dnes o 17:11 (v diskusii):

Rada by som vedieť, čo ťa oprávňuje tvrdiť, že by som skutočné dáta o vakcíne nepochopila. Ale pochopila a bez väčších problémov.

Okrem toho, ako iný diskutujúci uviedol v jednom zo svojich príspevkov, čo je ťažké pochopiť na tom, že 27. máj 2022 ešte len bude. V tomto linku: Phase III Study of AZD7442 for Treatment of COVID-19 in Outpatient Adults – Full Text View – ClinicalTrials.gov

V Kanade dokonca sa vyjadril, ak sa nemýlim, ministerský predseda, niečo v tom zmysle, že chcú zistiť, ako budú ľudia vo vekovej kategórii 60-64 reagovať na Astra Zeneca. Ďakujem, nechcem, neprosím. Nech si robia pokusných králikov z tých, ktorí toto svinstvo úmyselne roznosili po celom svete.

Naopak, po posledných skúsenostiach s expertami, ktorí akože vedia naštudovať písaný text z oblasti medicíny, vieš, takí, ktorí keď pacient je bezvládny a nedokáže sa postaviť na nohy, (hoci pred dvoma dňami vedel), ho ešte nechajú vyhladovať aby sa mu mohli pozrieť do žalúdka namiesto toho aby skontrolovali CT mozgu, či sa náhodou nejednalo o mozgovú porážku. Ako Remarque v jednej zo svojich knižiek vložil do úst jednej zo svojich postáv, ktorá postava bola ateistom, že keď by mal ochorieť a byť odkázaný na lekárov, tak mu nezostane nič iné len sa modliť.

Keď sledujem správy, tak mi je nevoľno

24.03.2024

Fico sa dal pred asi dvoma či troma dňami počuť, že vraj potom ako predošlá vláda darovala S-300 na Ukrajinu, nemáme vraj ako chrániť slovenské nebo a jadrové elektrárne na Slovensku. Nerozumela som celkom. V iných správach, zahraničných, som sa dočítala, že vraj potom ako Rusko vyhlásilo vojnu Ukrajine, po znefunkčnení elektrárne na Dnepri musí Ukrajina zvýšiť dovoz [...]

K zmene Trestného zákona

21.01.2024

Celá opozícia vrátane prezidentky Slovenskej republiky narieka ako sa zvýši kriminalita na Slovensku po zrušení Špeciálnej prokuratúry a po navrhovanej zmene Trestného zákona. Namiesto tvrdých nepodmienečných trestov za finančné zločiny sa tieto majú nahradiť inými trestami. Ako opozícia tak aj “not my prezidentka” nariekajú nad tým, že tieto, podľa nich, [...]

Vypočula som si pani Petkovú a som totálne zhrozená, kto sa v médiách vyjadruje k otázkam právneho štátu

13.01.2024

V tejto relácii Zuzany Kovačič Hanzelovej, 10:49, sa p. Petková vyjadrila, okrem iného, takto, citujem: “Áno, SMER má svojich voličov, ale to rozhodne nie sú všetci občania Slovenskej republiky.” Toto povedala okrem ostatných nezmyslov v danej relácii. Nebudem ich tu všetky menovať, lebo to by bol inak veľmi dlhý blog a na to ani nemám teraz čas. *** Ústava Slovenskej [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.