Založ si blog

Celoplošné testovanie?

V tejto súvislosti by ma naozaj zaujímalo, že ako chcú zrealizovať toto celoplošné testovanie? Napríklad u starých a chorých ľudí, ktorí sa nevládzu hýbať a sú už unavení, ktorí sú bezvládny, mám na mysli tých, ktorí sú ošetrovaní doma príbuznými. Alebo takí starí ľudia, ktorí si už neuvedomujú, čo sa deje okolo, hoci ešte chodia a ako tak sa hýbu. Treba takýmto ľuďom ďaľšie stresy? To ako chcú realizovať takéto celoplošné testovanie? Lebo to som sa v správach nedozvedela. Čo som sa dozvedela sú publikované údajné vyhrážky Matoviča, že vraj kto nepôjde na testovanie, že dostane len základnú lekársku starostlivosť.

Jedna vec je,  že ako sa správajú napríklad v ĽSNS, keď poburujú spôsobom, že vraj tento vírus neexistuje, že je to obyčajná chrípka a podobne. Alebo ako poburuje napríklad Infovojna. Alebo ďaľšie konšpiračné médiá. Lebo pokuty a vyhrážky majú byť mierené na tieto element a nie na ľudí, ktorí sú už starí a chorí. Týchto ľudí takto zaťažovať ale hlavne “alternatívnym” médiám ponechať licenciu aby mohli ďalej rozoštvávať ľudí a ohrozovať celý národ? Kto im dal na toto právo? Prečo v tejto veci Matovič nekoná? Dokedy tu budú takéto elementy robiť toto nenapraviteľné zlo?

***

Dodatok:

A to sa týka aj provokatérov a kverulantov typu Harabin, “JUDr.” Krajníkovej alebo „JUDr.“ Šáteka či aj stáleho hosťa v Infovojne Judity Laššákovej. Pretože sankcie majú byť namierené proti takýmto elementom v spoločnosti. Ohrozujú totiž svojou aroganciou, nadradenosťou a mentálnou tuposťou v tejto veci všetkých naokolo.

Nie vyhrážky o poskytovaní iba základnej lekárskej starostlivosti pre tých, čo sa neotestujú, ale neotestujú z dôvodov, že sú už starí a chorí ale zásah proti takým elementom v spoločnosti, ktorí demoralizujú iných konšpiráciami, ako napr. Infovojna a ďaľší.

 

***

Aktualizované:  pre  PARIŽANKA v diskusii 20:40: Ešte raz. Krajníková je pre mňa len “JUDr.”, s úvodzovkami, a je to podľa môjho názoru kverulantka a provokatérka, ktorá sa takto hulvátsky správa aj s Harabinom počas núdzového stavu, keď hrozí na Slovensku (a aj inde v Európe) Bergamo scenár, keď lekári museli rozhodovať, koho budú liečiť a koho pošlú domov zomrieť, keď bol do krajnosti vyčerpaný zdravotný personál, a všetko.
Takým “advokátkam” by som ja osobne odoberala licenciu a za tie články, čo spublikovala v tejto situácii na Slovensku by mala byť aj s Harabinom a s celou Infovojnou, podľa môjho názoru, trestne stíhaná, lebo aktivity, ktoré páchajú sa rovnajú de facto vlastizrade.

 

A ešte, vypočula som si aj Matovičovu tlačovú debatu, ktorá bola spublikovaná potom, čo som tento blog napísala, a Matovič, aj ostatní členovia vlády, boli opäť perfektne pripravení a všetko (urobili na mňa dobrý dojem), akurát som nedostala odpoveď na to, že ako to bude s testovaním týchto starých ľudí? Napríklad, počas volieb donesú starým ľuďom urnu do domu, bude to tak aj počas testovania? Teda, či prídu týchto starých ľudí otestovať priamo k nim domov?

Keď sledujem správy, tak mi je nevoľno

24.03.2024

Fico sa dal pred asi dvoma či troma dňami počuť, že vraj potom ako predošlá vláda darovala S-300 na Ukrajinu, nemáme vraj ako chrániť slovenské nebo a jadrové elektrárne na Slovensku. Nerozumela som celkom. V iných správach, zahraničných, som sa dočítala, že vraj potom ako Rusko vyhlásilo vojnu Ukrajine, po znefunkčnení elektrárne na Dnepri musí Ukrajina zvýšiť dovoz [...]

K zmene Trestného zákona

21.01.2024

Celá opozícia vrátane prezidentky Slovenskej republiky narieka ako sa zvýši kriminalita na Slovensku po zrušení Špeciálnej prokuratúry a po navrhovanej zmene Trestného zákona. Namiesto tvrdých nepodmienečných trestov za finančné zločiny sa tieto majú nahradiť inými trestami. Ako opozícia tak aj “not my prezidentka” nariekajú nad tým, že tieto, podľa nich, [...]

Vypočula som si pani Petkovú a som totálne zhrozená, kto sa v médiách vyjadruje k otázkam právneho štátu

13.01.2024

V tejto relácii Zuzany Kovačič Hanzelovej, 10:49, sa p. Petková vyjadrila, okrem iného, takto, citujem: “Áno, SMER má svojich voličov, ale to rozhodne nie sú všetci občania Slovenskej republiky.” Toto povedala okrem ostatných nezmyslov v danej relácii. Nebudem ich tu všetky menovať, lebo to by bol inak veľmi dlhý blog a na to ani nemám teraz čas. *** Ústava Slovenskej [...]

Ján Mazák / Ján Gandžala /

Súdnu radu dočasne vedie jej podpredseda Ján Gandžala

19.04.2024 11:56

Termín voľby nového predsedu Súdnej rady SR zatiaľ neoznámili.

francúzsko, polícia

Vo Francúzsku zomrela školáčka na infarkt, útočník predtým pobodal jej spolužiačky

19.04.2024 11:55

Škola bola uzavretá po útoku muža s nožom na dvojicu školáčok.

Islamský štát, islamisti

Islamský štát zaútočil na provládnych bojovníkov v Sýrii, zabili 28 vojakov

19.04.2024 11:05, aktualizované: 12:03

Pri druhom útoku blízko Búkamálu pri hraniciach s Irakom zomrelo ďalších šesť sýrskych vojakov a dvaja boli unesení.

OSN / Organizácia spojených národov /

USA vetovali palestínsku žiadosť o plné členstvo v OSN. Agresívna politika, zúri Abbás

19.04.2024 10:38

Palestínska samospráva vo štvrtok odsúdila Spojené štáty za vetovanie palestínskej žiadosti o plné členstvo v OSN a označila to za "agresiu", ktorá tlačí Blízky východ k "priepasti".