Založ si blog

Vraj NR SR nebola uznášania schopná

Včera, 5.12.2019 vraj nebola uznášania schopná.

Ja by som to nazvala inak. Včera opozícia opäť sabotovala hlasovanie v NR SR. Ako obyčajne.

Čo to vôbec je, že poslanec sedí v pléne NR SR ale nie je prítomný? Ja tomu jednoducho nerozumiem. Podľa môjho názoru sa jedná o sabotáž, o nič iné. Alebo sedím v pléne NR SR, alebo tam nesedím. V normálnom svete tam alebo som, alebo tam nie som. Takéto abnormálne javy a úkazy, že som zároveň prítomný/á a zároveň neprítomný/á, podľa toho, ako sa mi to kedy hodí, sa môžu vyskytnúť iba tam, kde sa objaví opozícia. Keby to neboli poslanci ale mačky, tak by som si myslela, že to Schrödinger robil v pléne NR SR nejaký myšlienový experiment. Ale nie, v sále neboli žiadne mačky ale samí homo sapiens.

***

Pre mňa jednanie daných poslancov znamená nielen, že ich absolútne nezaujíma ekonomická bezpečnosť občanov Slovenskej republiky ale aj to, že sa nedokážu správať férovo a že nie sú ochotní akceptovať demokracké tradície. Ich spôsob vládnutia je podľa toho, čo som videla, formou diktátorského vládnutia.

Okrem diktátorských chútiek som sledovaním rozpráv v pléne NR SR okrem nechutného správania sa niektorých poslancov zachytila aj iný fenomén: klamstvá. V rozprave sa dokonca poslanec Dostál vyjadroval o “Londýnskom” zlate. Ja neviem, či si poslanec Dostál ani len neuvedomuje, že sa hlasovalo o SLOVENSKOM (a nie Londýnskom) zlate?

Následne, keď sa hlasovalo o návrhu uznesení ako, tak odrazu Blahová nebola prítomná. Ale ihneď ako sa dohlasovalo, tak prítomná bola. Detto Zimenová. A ďaľšie/í.

Koniec koncov, záznam zo záveru 56. Schôdze NR SR je verejne dostupný na webstránke Národnej rady Slovenskej republiky.

Keď sledujem správy, tak mi je nevoľno

24.03.2024

Fico sa dal pred asi dvoma či troma dňami počuť, že vraj potom ako predošlá vláda darovala S-300 na Ukrajinu, nemáme vraj ako chrániť slovenské nebo a jadrové elektrárne na Slovensku. Nerozumela som celkom. V iných správach, zahraničných, som sa dočítala, že vraj potom ako Rusko vyhlásilo vojnu Ukrajine, po znefunkčnení elektrárne na Dnepri musí Ukrajina zvýšiť dovoz [...]

K zmene Trestného zákona

21.01.2024

Celá opozícia vrátane prezidentky Slovenskej republiky narieka ako sa zvýši kriminalita na Slovensku po zrušení Špeciálnej prokuratúry a po navrhovanej zmene Trestného zákona. Namiesto tvrdých nepodmienečných trestov za finančné zločiny sa tieto majú nahradiť inými trestami. Ako opozícia tak aj “not my prezidentka” nariekajú nad tým, že tieto, podľa nich, [...]

Vypočula som si pani Petkovú a som totálne zhrozená, kto sa v médiách vyjadruje k otázkam právneho štátu

13.01.2024

V tejto relácii Zuzany Kovačič Hanzelovej, 10:49, sa p. Petková vyjadrila, okrem iného, takto, citujem: “Áno, SMER má svojich voličov, ale to rozhodne nie sú všetci občania Slovenskej republiky.” Toto povedala okrem ostatných nezmyslov v danej relácii. Nebudem ich tu všetky menovať, lebo to by bol inak veľmi dlhý blog a na to ani nemám teraz čas. *** Ústava Slovenskej [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany Wladyslaw Kosiniak-Kamysz.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.