Založ si blog

Mazurek – ako to vidím ja

Ja to vidím tak, že útok na poslanca Národnej rady Slovenskej republiky za to, že povedal to, čo si myslí ak nie väčšina, tak určite mnoho občanov Slovenskej republiky, je útokom na nás všetkých. Myslím si, že je to útok na demokraciu.

***

Zbaviť právoplatne zvoleného poslanca mandátu len preto, lebo pomenoval a definoval problém, ktorý trápi mnohých občanov Slovenskej republiky je antitézou demokracie. Je to pľuvanec do tváre všetkým občanom, ktorí mu dali vo voľbách do Národnej rady Slovenskej republiky hlas ako aj všetkým občanom Slovenskej republiky, ktorí mu dali vo voľbách do Európskeho parlamentu preferenčný hlas. To je 39.496 voličov. Slovom, tridsaťdeväťtisícštyristodeväťdesiatšesť voličov.

***

Môj svokor jazdil na bicykli až do svojich 87 rokov. Jazdil pomaly a pretože jazdil pomaly, lebo bol starý, tak ho decká zhodili z bicykla. Dlho potom už nežil, pretože sa mu po tom páde z bicykla, keď ho decká z toho bicykla zhodili, veľmi pohoršilo. Nemôžem beztrestne napísať, aké decká toto urobili môjmu svokrovi a tak to nenapíšem. Čítajte ako kedysi, keď sme čítavali medzi riadkami. Rovnako nenapíšem, kto ma obkradol v Pražskom metre, lebo nesmiem. Keby som to napísala, tak za to potrestajú mňa a nie toho, kto ma obkradol. Teda som rovnako ako iní občania dostala náhubok. Mám na výber. Alebo budem ticho alebo budem potrestaná a umlčaná.

***

Kto vtedy zhodil môjho už nebohého svokra z bicykla sa nikdy nevyšetrovalo a nikdy neboli vinníci ani nájdení a ani potrestaní. Veď prečo by aj. Veď to boli “len deti”. A on bol len starý človek, ktorý síce celý život ťažko pracoval, ale ktorý už, evidentne,  podľa názoru niektorých, by nemal obťažovať iných pomalou jazdou na bicykli. A podľa toho, čo som sa posledne pred pár dňami dočítala zo správy Tasr z 2. septembra 2019 pre starých ľudí “unavených životom” má minimálne jedna liberálna strana krajiny, ktorá je súčasťou EU,  špeciálny progam. Nedočítala som sa tam o tom, že by mali na mysli ochrániť starých ľudí aby ich nezhadzovali z bicyklov alebo sa nenavážali do nich, keď kráčajú po chodníku, ale celkom iný program.

***

Ako som sa dočítala, Holandská liberálna demokratická strana D66 pripravuje legislatívny návrh uľahčujúci eutanáziu pre starých ľudí. Ide o zákon umožňujúci starším ľuďom, ktorí sú „unavení životom“, aby sa mohli dobrovoľne rozhodnúť pre dátum svojej smrti.

Rada by som prízvukovala, že ja za fašizmus považujem program tejto Holandskej liberálnej strany D66. Minimálne tento jej program porušuje ľudské práva presne definovateľnej menšiny (starých ľudí) a trvám na tom, že tento program danej strany je prejavom nenávisti a neznášanlivosti voči starým či starším ľuďom.

***

V článku Tasr sa spomínajú aj nejaké “Drionove pilulky”, ktoré vraj najaký Drion v 90-tych rokoch minulého storočia navrhoval aby takéto pilulky dostávali zadarmo všetky osoby vo veku nad 70 rokov. Tasr touto tlačenou správou prepublikovanou vo viacerých médiách otvorili tzv. Overtonove okno. Tento článok hlboko uráža moju ľudskú dôstojnosť. Môj manžel už tiež má po 70-tke.

***

Záver: Ja to vidím tak, že dnes je väčšia nesloboda, čo sa týka slobody vyjadrovania sa, ako bola pred 1989. Žila som pred 1989 a tú dobu si pamätám. Problém, ktorý pomenoval Mazurek skutočne trápi mnohých ale nesmie sa o tom rozprávať. Pred 1989 sa o takýchto veciach rozprávať mohlo. Ba čo viacej, správanie, aké som opísala tu vyššie – napríklad zhadzovanie starých ľudí z bicyklov a podobné – sa vtedy netolerovalo. Riešenie, aby sa takéto veci nestávali sa nedá nájsť tak, že ľuďom dáme náhubky.

Keď sledujem správy, tak mi je nevoľno

24.03.2024

Fico sa dal pred asi dvoma či troma dňami počuť, že vraj potom ako predošlá vláda darovala S-300 na Ukrajinu, nemáme vraj ako chrániť slovenské nebo a jadrové elektrárne na Slovensku. Nerozumela som celkom. V iných správach, zahraničných, som sa dočítala, že vraj potom ako Rusko vyhlásilo vojnu Ukrajine, po znefunkčnení elektrárne na Dnepri musí Ukrajina zvýšiť dovoz [...]

K zmene Trestného zákona

21.01.2024

Celá opozícia vrátane prezidentky Slovenskej republiky narieka ako sa zvýši kriminalita na Slovensku po zrušení Špeciálnej prokuratúry a po navrhovanej zmene Trestného zákona. Namiesto tvrdých nepodmienečných trestov za finančné zločiny sa tieto majú nahradiť inými trestami. Ako opozícia tak aj “not my prezidentka” nariekajú nad tým, že tieto, podľa nich, [...]

Vypočula som si pani Petkovú a som totálne zhrozená, kto sa v médiách vyjadruje k otázkam právneho štátu

13.01.2024

V tejto relácii Zuzany Kovačič Hanzelovej, 10:49, sa p. Petková vyjadrila, okrem iného, takto, citujem: “Áno, SMER má svojich voličov, ale to rozhodne nie sú všetci občania Slovenskej republiky.” Toto povedala okrem ostatných nezmyslov v danej relácii. Nebudem ich tu všetky menovať, lebo to by bol inak veľmi dlhý blog a na to ani nemám teraz čas. *** Ústava Slovenskej [...]

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

KDH namieta zmenu rozhodnutia o nemocnici Rázsochy, chce odvolať Dolinkovú

26.04.2024 16:34

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Najvyšší súd NS

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.