Založ si blog

Proste žasnem

Dočítala som sa v médiách, že vraj 18 tisíc ľudí vyšlo v utorok 13. augusta 2024 do ulíc v Bratislave aby žiadali odvolanie ministerky kultúry a ministra spravodlivosti.

No  tak keď toto sú tie najväčšie starosti týchto ľudí čo za toto vyšli protestovať do ulíc tak to im musí byť sveta žiť.

***

Exriaditeľ Kancelárie prezidenta SR Metod Špaček vraj povedal o prerušení výkonu trestu Dušana Kováčika, že, citujem:

„Toto rozhodnutie je možno zákonné, ale je v každom prípade nespravodlivé, nelegitímne a hanebne elitárske.“

Naozaj mám problém rozumieť danému citátu. Pokúša sa mi Metod Špaček povedať, že zákonné rozhodnutia sú nespravodlivé, nelegitímne a elitárske?

***

Čo sa týka kultúry, problém s tým, čo predvádza slovenská opozícia na čele s niektorými hercami, ktorí nazývajú sami seba umelcami, mám ten, že títo ľudia, podľa môjho názoru, nemajú šajny o tom, ani čo je umenie ani čo je kultúra.

Nedokázala som dopočúvať tú Šimečkovu tlačovú konferenciu …

24.08.2024

Vypočula som si časť reakcie Michala Šimečku na Ficovu tlačovú besedu, v ktorej zverejnil niektoré fakty o rodinných príslušníkoch Michala Šimečku. *** Reakciu Michala Šimečku som si nedokázala celú vypočuť. Proste v nej natáral Michal Šimečka toľko manipulatívnych bludov, že som to naozaj nedakázala počúvať do konca. Môj osobný názor po vypočutí si časti [...]

Aký je rozdiel medzi komunistami, ktorí v 1986 zorganizovali prvomájový sprievod a organizátormi festivalu Pohoda v 2024?

13.07.2024

Lebo v oboch prípadoch sa hromadné akcie nemali konať. Akurát komunistov je dnes možné kritizovať ale organizátorov Pohody asi veľmi nie. (V minulosti som v diskusnom príspevku na Pravde skritizovala jednu učiteľku za to, že zobrala deti počas silného vetra na prechádzku a následne jedno dieťa zabil tuším konár zo stromu (podľa môjho názoru spolu s kriminálnym správaním [...]

Amorálnosť kanadských médií

07.07.2024

Aby som sa priznala, moc kanadské médiá nesledujem. Naozaj mi nemajú nič čo pozitívne ponúknuť. Ale posledné dni sa tieto médiá prepadli až popod dnúce dno. Keď totiž nejako náhodne zapnem rádio, napr. v aute, ihneď sa na mňa vyvalí spŕška amorálnosti. Predposledný piatok som chvíľku počúvala rádio, kým som šoférovala. Po celý čas rozoberali štrajk LCBO. LCBO [...]

most, Čadca

Nebezpečná voda sa valila aj Čadcou. Živel tam ohrozoval mosty, firmy aj rodinné domy

16.09.2024 21:00

Podobné povodne boli v metropole Kysúc zaznamenané v roku 1997, no viacerí miestni tvrdia, že ani vtedy živel nespôsobil také škody, ako teraz.

Devínska Nová Ves, Povodeň, Bratislava

Zničené budovy, cesty aj polia. Koľko budú stáť opravy? Slovensko čaká, kým odznie povodňová vlna

16.09.2024 20:00

Najhoršie sú na tom okresy v Bratislavskom samosprávnom kraji (BSK), ktorý bude zatiaľ potrebovať na opravy takmer tri milióny eur. Trnavský kraj odhaduje škody na niekoľko desiatok tisíc eur.

Europarlament / Europoslanci /

Leyenová predstaví zloženie eurokomisie. V europarlamente si pripomenuli vyčíňanie povodní

16.09.2024 19:57

Europoslanci sa spolu s predstaviteľmi eurokomisie zúčastnia na kľúčovej rozprave o pripravenosti EÚ konať v prípade prírodných katastrof.

Rusko Iževsk škola streľba

Študent v Čeľabinsku zaútočil kladivom na spolužiakov a učiteľov, štyroch zranil

16.09.2024 18:07

Putin označuje takéto incidenty za importované zo Spojených štátov a vinu pripisuje globalizácii.