Založ si blog

“Rozhľad” niektorýh poslancov NRSR, (totálna katastrofa),

ktorí majú rozhodovať o de facto zatiahnutí Slovenska do vojny dodaním bojových stíhačiek Mig-29 na Ukrajinu.

Ukážka, podľa môjho názoru, doslova sprostoti je názor Ondreja Dostála, poslanca NR SR za stranu SaS, ktorý v relácii TA3 z 24.2.2023 https://www.youtube.com/watch?v=EPX_dRyXZOQ, (od 6:28 minúty) porovnáva vojnový konflikt medzi Ukrajinou a Ruskom takto:

“… Nie je to v poriadku, je to hanba, ja mám déjà vu, lebo toto  počúvam o d poslancov zo SMERu, že nemáme posielať zbrane, máme ich vyzývať k rokovaniam o mieri. Ale veď to je prirodzené, že keď vidíte, že niekto silnejší napadne niekoho slabšieho, tak tomu slabšiemu pomôžete.”

Potom typicky narcisistickým spôsobom obráti pozornosť na seba a pokračuje,

“Ja som si teraz v tejto relácii spomenul ako som raz neskoro večer išiel z nejakej krčmy a videl som ako nejaký muž napadol obťažoval svoju partnerku. No tak som sa jej zastal, zahnal som ho, a objednal som jej taxík a nechal som ju odísť. A podľa logiky, akú tu teraz predviedol pán Danko, a predvádzajú poslanci SMERu, tak som sa do toho nemal starať, lebo by som eskaloval ten konflikt, a ktovie, čo sa potom ešte mohlo stať. A dal by som od toho ruky preč. Ale však to slušný človek neurobí. Slušný človek, keď vidí, že agresor na niekoho zaútočí, tak sa ho zastane. Tak mu pomôže. A je to v našom záujme. To nie je iba vec toho, že je to slušné a je to správne. Je to v našom bytostnom záujme aby Rusko neuspelo s agresiou proti Ukrajine. Lebo keby uspelo, keby ruská armáda bola lepšia pripravená, Ukrajina by bola porazená, tak dnes by už boli v hľadáčiku Moldavsko, Gruzínsko, Pobaltské krajiny a po nich by sme prišli na rad my.”

Keď vidím takéto “rozmýšľanie”, ako verejne prezentoval poslanec NR SR, tak mám obavy o svoju bezpečnosť a o bezpečnosť mojich blízkych.

Ako je možné, že v NR SR sedí človek s takýmto obzorom, (keď je vláda Slovenskej republiky v demisii) ktorým obzorom porovnáva to, čo ON (Ondrej Dostál) vnímal ako nejaký údajný konflikt medzi dvoma dospelými osobami, keď on “išiel z nejakej krčmy” s dodaním Mig-29 Ukrajine?

Otázka by sa dala položiť aj tak, že prečo má občana Slovenskej republiky v takejto zásadnej otázke  zastupovať v parlamente osoba, ktorá sa večer vracia z “nejakej krčmy” (ako to sám o sebe povedal daný poslanec)? Vyzbrojovanie jednej strany vojenského konfliktu útočnými zbraňami je podľa môjho názoru zapojenie sa do daného konfliktu, v tomto prípade vojenského konfliktu, v ktorej jedna zo strán je jadrovou superveľmocou.

Pokiaľ mi je známe, tak osoby vracajúce sa večer z “nejakej krčmy” nemajú právo ani sadnúť (v Slovenskej republike) za volant. V Slovenskej republike, ak sa nemýlim, tak vodiči motorových vozidiel nesmú mať žiaden alkohol v krvi keď riadia vozidlo v cestnej premávke. A alkoholici v Slovenskej republike by  nemali mať ani vodičské preukazy – lebo lekár by im nemal odporučiť vydanie vodičského oprávnenia. Možno by takéto niečo podobné bolo vhodné aj pri tých,  ktorí rozhodujú o zásadných otázkach zahraničnej politiky. Teda, že by to nemali byť osoby, ktoré sa vracajú sem tam z “nejakej krčmy” aby si pri hlasovaní o dodávkach Mig-29 Ukrajine nemysleli, že objednávajú taxík pre nejakú ženskú aby sa náhodou “niečo nestalo”.

Uznávam, že v “nejakej krčme” predávajú aj malinovku a možno aj nejaké zákusky, ale bežne sa do krčmy chodí za iným účelom.

***

Za seba môžem povedať, že ja osobne považujem za porušenie novinárskeho kódexu, keď do takejto relácie o tejto konkrétnej problematike pozvali osobu pôvodom z Ukrajiny, ktorá tam do tej relácie podľa môjho názoru  s danou konkrétnou tématikou vôbec nepatrila.

Keď sledujem správy, tak mi je nevoľno

24.03.2024

Fico sa dal pred asi dvoma či troma dňami počuť, že vraj potom ako predošlá vláda darovala S-300 na Ukrajinu, nemáme vraj ako chrániť slovenské nebo a jadrové elektrárne na Slovensku. Nerozumela som celkom. V iných správach, zahraničných, som sa dočítala, že vraj potom ako Rusko vyhlásilo vojnu Ukrajine, po znefunkčnení elektrárne na Dnepri musí Ukrajina zvýšiť dovoz [...]

K zmene Trestného zákona

21.01.2024

Celá opozícia vrátane prezidentky Slovenskej republiky narieka ako sa zvýši kriminalita na Slovensku po zrušení Špeciálnej prokuratúry a po navrhovanej zmene Trestného zákona. Namiesto tvrdých nepodmienečných trestov za finančné zločiny sa tieto majú nahradiť inými trestami. Ako opozícia tak aj “not my prezidentka” nariekajú nad tým, že tieto, podľa nich, [...]

Vypočula som si pani Petkovú a som totálne zhrozená, kto sa v médiách vyjadruje k otázkam právneho štátu

13.01.2024

V tejto relácii Zuzany Kovačič Hanzelovej, 10:49, sa p. Petková vyjadrila, okrem iného, takto, citujem: “Áno, SMER má svojich voličov, ale to rozhodne nie sú všetci občania Slovenskej republiky.” Toto povedala okrem ostatných nezmyslov v danej relácii. Nebudem ich tu všetky menovať, lebo to by bol inak veľmi dlhý blog a na to ani nemám teraz čas. *** Ústava Slovenskej [...]

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.

Fico

Fico chce prešetriť prideľovanie spisov na Najvyššom súde. Prideľujú sa transparentne, kontrola bola arogantná, odpovedá Šikuta

24.04.2024 16:51, aktualizované: 17:25

Podľa šéfa Smeru je podozrivé, že najcitlivejšie veci pripadali senátu 5T sudcu Juraja Klimenta.

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20, aktualizované: 18:00

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.