Založ si blog

Nedokázala som dopočúvať tú Šimečkovu tlačovú konferenciu …

Vypočula som si časť reakcie Michala Šimečku na Ficovu tlačovú besedu, v ktorej zverejnil niektoré fakty o rodinných príslušníkoch Michala Šimečku.

***

Reakciu Michala Šimečku som si nedokázala celú vypočuť. Proste v nej natáral Michal Šimečka toľko manipulatívnych bludov, že som to  naozaj nedakázala počúvať do konca.

Môj osobný názor po vypočutí si časti reakcie Michala Šimečku je, že sa jedná a hysterického psychopata, ktorý je resistentný, či totálne imúnny voči akejkoľvek negatívnej spätnej väzbe. Ale ako píšem, je to len môj osobný názor osoby, ktorú média spriaznené s Michalom Šimečkom opisujú ako dezolátov len preto, lebo majú svoj vlastný názor.

***

Napríklad, môj osobný názor na jeho partnerku tanečníčku, ktorá má byť vraj uznávanou slovenskou umelkyňou a výraznou postavou slovenského tanca je ten, že proste akosi nedokážem celkom pochopiť, že keď sa má jednať o takú úspešnú umelkyňu, ktorá vystupuje po celej Európe, že prečo potrebuje k tomu aj granty? To si nedokáže tými svojími superúspešnými vystúpeniami zarobiť aby prežila bez grantov?

***

Starý otec Michala Šimečku mal byť Havlov poradca. Dobre, o tom sa hádať nebudem.

Avšak ja osobne nepovažujem Václava Havla za pozitívnu osobnosť. Konkrétne, napríklad tým, že prepustil z väzníc vyložených zločincov, ohrozil bezpečnosť ľudí na Slovensku  a mnohí na túto Havlovu “amnestiu” doplatili aj životmi. Napríklad, osoby prepustené po Havlovej amnestii vytvorili mafiánske spolky po celom Slovensku, ktoré napáchali množstvo vrážd a ďaľších zločinov.

Jednoducho nie je možné prepustiť ťažkých psychopatov bez empatie len tak na slobodu a odkázať týmto zločincom, aby už ďalej nepáchali zločiny ako si ja pamätám, že tak urobil Havel. Ono to takto nefunguje a zodpovedný človek s empatiou takéto niečo ako urobil Havel, neurobí.

Tiež si pamätám, keď v Bratislave nahádzali do Havla smradľavé vajcia. Bola som vtedy na tom námestí.

A pokiaľ sa pamätám, tak Václav Havel mal aj mnohé iné neduhy; pamätám sa na správy keď ukázali Václava Klausa ako sa sťažoval, že vraj či sa bude vo vládnom lietadle teraz fajčiť. Mimochodom, slovo Havel je akosi symbolicky akronymom na iné slovo. Nebudem ho tu písať. Proste, nejednalo sa o žiadneho svätca. Žiaľ bohu o Havlovi sa musí písať len v superlatívoch. Ja som mala voči nemu vždy výhrady a nikdy mi nebol sympatický. Rovnako ako ľudia, ktorí ho nekriticky ospevovali či ospevujú. Vrátane Michala Šimečku.

***

Havlov citát keď opísal paneláky, konkrétne v Bratislave, ako králikárne je dobre známy. Zrejme sú to tie najdrahšie “králikárne” na svete, keďže sa dnes predávajú za premrštené ceny a banky veselo zarábajú na hypotékach za tieto “králikárne” ako ich Havel “humanisticky” opísal.

 

Nejako nám tu médiá naservírovali Havla ako humanistu, avšak mne osobne Havel vždy pripadal ako niekto, kto  nemá žiadnu empatiu.

 

Tiež dám tento citát  o lesku a biede najväčšieho zamestnávateľa v histórii Slovenska hovorí bývalý generálny riaditeľ ZŤS Martin Ján Segľa.

 

Otázka na Jána Segľa:

Prečo sa vlastne prestalo vyrábať v Martine?

Prečo sa to podľa vás stalo?

 

Odpoveď Ján Segľa:

Ide o to, aká bola politická vôľa. Keď prišiel Havel, to všetko už bola politika. Dnes už viem, že smer bol jasný – zničiť.

Pozn.: Zničiť ako Martinské strojárne … na ľudí, ktorí tam pracovali a ich osudy sa Havel akosi nepozeral; možno preto tie smradľavé vajcia vtedy v Bratislave …

Ale ako píšem, tu sa jedná len o môj osobný názor na Havla a jeho obdivovateľov. Osobne by som sa rada dožila doby, keď sa o takýchto “lídroch” bude môcť hovoriť pravda a nie povinný predpísaný názor.

***

Michal Šimečka začal tlačovú konferenciu slovami, citujem:

”v ktorej budem reagovať na ďaľšie zúfalé útoky premiéra Róberta Fica …”

Ďalej ten citát uvádzať nemusím. Lebo akosi ja si to celé pamätám inak. Konkrétne presne naopak. “Fico do basy” sú heslá prominentne skandované na mítingoch organizovaných Progresívnym Slovenskom a/alebo slovenskou opozíciou či nimi spriaznemými mimovládkami. A akosi neviem, čo si mám myslieť o výpadku pamäte Michala Šimečku, keď už stihol zabudnúť, čo sa stalo na Slovensku 15. mája 2024. Lebo to, čo sa stalo vtedy na Slovensku obletelo celosvetové médiá. Len pripomínam, že sa jednalo o útok na predsedu vládu Slovenskej republiky, Róberta Fica.

***

Týmto by som skončila. Pretože tú tlačovú konferenciu Michala Šimečku som nedokázala ďalej ani počúvať. Akosi som odolná voči manipuláciám takýchto, podľa môjho názoru, a jedná sa o výlučne môj osobný názor, hysterických psychopatov. Škoda na nich míňať drahocenný čas. Toho totiž nikdy nie je dosť.  Závidím ľuďom, ktorí majú toľko času, že ho chodia prehajdákať na tieto nezmyselné protesty, v ktorých ani nevedia, o čo tam ide.

 

PS.: A neodpustím si jednu poslednú pikantnôstku. Slovo “hypocrite”, po slovensky pokrytec, má pôvod v gréčtine, a význam tohoto slova bol javiskový herec. Viď tento zdroj.

Proste žasnem

14.08.2024

Dočítala som sa v médiách, že vraj 18 tisíc ľudí vyšlo v utorok 13. augusta 2024 do ulíc v Bratislave aby žiadali odvolanie ministerky kultúry a ministra spravodlivosti. No tak keď toto sú tie najväčšie starosti týchto ľudí čo za toto vyšli protestovať do ulíc tak to im musí byť sveta žiť. *** Exriaditeľ Kancelárie prezidenta SR Metod Špaček vraj povedal o [...]

Aký je rozdiel medzi komunistami, ktorí v 1986 zorganizovali prvomájový sprievod a organizátormi festivalu Pohoda v 2024?

13.07.2024

Lebo v oboch prípadoch sa hromadné akcie nemali konať. Akurát komunistov je dnes možné kritizovať ale organizátorov Pohody asi veľmi nie. (V minulosti som v diskusnom príspevku na Pravde skritizovala jednu učiteľku za to, že zobrala deti počas silného vetra na prechádzku a následne jedno dieťa zabil tuším konár zo stromu (podľa môjho názoru spolu s kriminálnym správaním [...]

Amorálnosť kanadských médií

07.07.2024

Aby som sa priznala, moc kanadské médiá nesledujem. Naozaj mi nemajú nič čo pozitívne ponúknuť. Ale posledné dni sa tieto médiá prepadli až popod dnúce dno. Keď totiž nejako náhodne zapnem rádio, napr. v aute, ihneď sa na mňa vyvalí spŕška amorálnosti. Predposledný piatok som chvíľku počúvala rádio, kým som šoférovala. Po celý čas rozoberali štrajk LCBO. LCBO [...]

most, Čadca

Nebezpečná voda sa valila aj Čadcou. Živel tam ohrozoval mosty, firmy aj rodinné domy

16.09.2024 21:00

Podobné povodne boli v metropole Kysúc zaznamenané v roku 1997, no viacerí miestni tvrdia, že ani vtedy živel nespôsobil také škody, ako teraz.

Devínska Nová Ves, Povodeň, Bratislava

Zničené budovy, cesty aj polia. Koľko budú stáť opravy? Slovensko čaká, kým odznie povodňová vlna

16.09.2024 20:00

Najhoršie sú na tom okresy v Bratislavskom samosprávnom kraji (BSK), ktorý bude zatiaľ potrebovať na opravy takmer tri milióny eur. Trnavský kraj odhaduje škody na niekoľko desiatok tisíc eur.

Europarlament / Europoslanci /

Leyenová predstaví zloženie eurokomisie. V europarlamente si pripomenuli vyčíňanie povodní

16.09.2024 19:57

Europoslanci sa spolu s predstaviteľmi eurokomisie zúčastnia na kľúčovej rozprave o pripravenosti EÚ konať v prípade prírodných katastrof.

Rusko Iževsk škola streľba

Študent v Čeľabinsku zaútočil kladivom na spolužiakov a učiteľov, štyroch zranil

16.09.2024 18:07

Putin označuje takéto incidenty za importované zo Spojených štátov a vinu pripisuje globalizácii.