Prečo v týchto voľbách dám hlas strane SMER-SD. Diel dvadsiaty piaty.

26. septembra 2023, Zora Macko, Nezaradené

Pretože jednoducho nesúhlasím s nebezpečnou  progresívnoliberálnou propagandou strany Progresívne Slovensko a okrem iného podorovanej mimovládkami financovanými zo zahraničia.

Progresívne Slovensko považujem dnes za najväčšiu hrozbu pre Slovensko, krajinu, kde som sa narodila, kde som žila (a možno ešte budem) a ktorá bude so mnou spätá do konca môjho života.

Ako vraj povedal J.Robert Oppenheimer,

Nemôžete zdvihnúť kameň bez toho, aby ste boli pripravení na hada, ktorý je odhalený.

Ja som nie pripravená na stratu slobody slova a názoru, ktorú prináša so sebou nebezpečná progresívnoliberálna ideológia. Nebezpečná, lebo jej cieľom je útok na slobodu názoru. Lebo jej cieľom  je dekriminalizácia drôg. Lebo jej cieľom je útok na tradičnú rodinu a jej rozklad vrátane adopcií detí homosexuálnymi pármi. Lebo jej cieľom je nanosiť na Slovensko ilegálnych migrantov. Lebo jej cieľom je, podľa môjho názoru, ekonomická destabilizácia Slovenska. Lebo si myslím, že ak by sa dostali takéto strany do vlády, tak by Slovensko svojimi nestrategickými rozhodnutiami dotiahli až do vojny.

To je môj názor.

Proste som nie pripravená na deštrukciu, ktorú by táto strana, ak by sa dostala do vlády, priniesla.