Prečo v týchto voľbách dám hlas strane SMER-SD. Diel dvadsiaty.

21. septembra 2023, Zora Macko, Nezaradené

 

Pretože považujem program viacerých iných zvoliteľných strán pre mňa osobne za neprijateľný.

A pretože sa mi tiež dosť bridí akým spôsobom robia tieto iné politické strany svoje kampane.

***

Vypočula som si tiež podcast HN Televízie “Fico, Šimečka a Sulík sa dostali do sporu kvôli ukrajinskému obiliu“

Názory Šimečku, citujem pre mňa relevantú časť, že:

:

“pokiaľ ide o tú žalobu a o ten problém s tranzitom obilia, alebo s dovozom obilia, tak treba si aj povedať pravdu, že kde je toho tá pôvodná príčina a tá príčina je v ruskej agresii voči Ukrajine a barbarskej snahe Ruska zablokovať Ukrajine možnosť exportovať svoje obilie, čo má globálne dôsledky a vplýva na nedostatok potravín na celom svete, a na zvyšovanie cien potravín na celom svete. To tiež treba stále mať na pamäti…. To, že Ukrajina zažalovala Slovensko na WTO je normálny postup, zas z toho netreba robiť drámu. …”

 

Šimečka sa mi týmto prezentoval ako človek, ktorému absolútne nezáleží na občanoch Slovenska.

***

Vojna Ukrajiny s Ruskom je nie naša vojna. Prečo by mal teda slovenský občan mať vládu, ktorej priorita je namiesto toho, aby povedala raz a navždy Ukrajine DOSŤ!, tak chce hodiť na plecia slovenského občana náklady ešte aj za súdny spor s Ukrajinou.

Toto považujem za totálne neslýchané.

Ja osobne nepovažujem za, citujem ešte raz Šimečku:

“normálny postup”

žalovať krajinu, ktorá pomohla Ukrajine toľko ako Slovensko, teda občania Slovenskej republiky.

***

Mimochodom, dnes som si v správach prečítala, že Poľsko vraj pozastavilo dodávky svojich zbraní Ukrajine. Ako potom, čo ich Ukrajina za všetku pomoc čo im poskytli vraj zažalovala. Zažalovala rovnako ako Slovensko a Maďarsko.