Prečo v týchto voľbách dám hlas strane SMER-SD. Diel trinásty.

14. septembra 2023, Zora Macko, Nezaradené

Pretože zo zvoliteľných strán mi vadia niektoré programové vyhlásenia. Napríklad strana SaS. Len zopár malých ukážok z ich programu:

Po prvé mi prekáža inštitút rovnej dane. Nepovažujem za spravodlivé, aby boli rovnako zdanení ľudia, ktorí zarábajú len toľko, aby ledva prežili a tí, ktorí majú obrovské príjmy či zisky v porovnaní s inými.

Tiež nepovažujem za správne program SaS na legalizovanie, nazývajú to “Medicínska marihuana”. Najskôr sa marihuana legalizuje na tzv. medicínske účely – a to by som naozaj rada vedieť, že ktoré to majú byť tie liečebné účely marihuany; a potom sa pokračuje tak, že sa marihuana predáva všade.
Fakt, že sa marihuana má využívať napr. vraj v USA na liečebné účely ešte automaticky neznamená, že je to tak správne. Aj OxyContin sa využíval na liečebné účely (v USA) napriek tomu, že sa jedná o liek vyvolávajúci závislosť. Tiež mi nevyhovuje SaS navrhovaná 1% -ná tolerancia THC v konopných produktoch.

***

Vraj, z programu SaS:

“Ženy sa navyše po ukončení rodičovskej dovolenky častokrát nevracajú do práce a strácajú pracovné návyky.”

Vôbec nerozumiem tomu, čo má SaS na mysli. Ako ženy na materskej dovolenke sa nestarajú o deti? Dosť veľké zneváženie žien, teda mám na mysli také ženy, ktoré nemajú doma slúžky aby sa im starali o ich deti.

***

Zvyšok sa mi ani nechce rozoberať. SaS jednoducho nie. Mimochodom, Juraj Miškov, bývalý minister hospodárstva Slovenskej republiky bol tiež zo SaS, že? (Keď je jedna oprávnená osoba ale jej nárok sa podelí troma, lebo tie neprihlásené oprávnené osoby, však? A vraj len SMER obkráda ľudí …. )

Nuž tak potom už nieto o čom debatovať. SaS jednoducho nie.