Prečo v týchto voľbách dám hlas strane SMER-SD. Diel dvanásty.

13. septembra 2023, Zora Macko, Nezaradené

Pretože zo zvoliteľných strán (takých, ktoré sa majú šancu dostať do parlamentu) sú niektoré také, ktorým by som nikdy hlas nedala, pretože okrem programu, s ktorým sa nestotožňujem, sú na ich kandidátke ľudia, ktorí by na žiadnej kandidátke do žiadnej verejnej funckie podľa môjho názoru nemali byť.

Na treťom mieste kandidátke strany PS, Progresívne Slovensko, je Michal Truban, ktorý verejne priznal užívanie drog a zároveň osočoval pracujúcich ľudí a takto sa napr. vyjadril o robotníkoch, citujem:

“Roboši, teda robotníci, to je úplne špeciálna sekta ľudí. Akože ja ich mám “strašne rád”, lebo keď sa dohodneme, že idú k tebe niečo robiť o ôsmej, tak príde o  jedenástej a díva sa na teba, že čo, čo kde si.”  … “ Jak s tými robošmi. Dáš mu robiť kachličky a on ťa oj*be. Prvú vec, kde ťa vidí, hej že tri si zoberie so sebou.“

Mimochodom, čo je to za vzdelávaciu inštitúciu, ktorá niečo takéto toleruje aby na jej pôde prednášalo či prezentovalo niečo také ako daný jedinec?

A ktorý sa vraj svojho času takto vyjadril o demokracii:

Ja politiku neznášam a považujem ju za jednu z najhorších vecí, aká chodí po tejto planéte… Hlavný problém je to, že voliť môžu všetci…”

A čo si mám myslieť o politickej strane, ktorá si takéto niečo dá na tretie miesto na svoju kandidátku?