Je novodobý liberalizmus nástroj pro-ruskej propagandy?

23. októbra 2022, Zora Macko, Nezaradené

Keď si občas prečítam dennú tlač, a to je úplne jedno ktorú, tak mi to jednoducho nerobí dobre. Všetko mi pripadá, že je naopak. Biele je čierne a čierne je biele. Je v tom nejaký chaos.

 

Pred nejakým časom som sa dostala k prednáškam Yuri Bezmenova na Youtube. Yuri Bezmenov bol novinár z bývalého Sovietskeho zväzu a bývalý KGB agent, ktorý dezertoval do Kanady, kde získal azyl.

 

Približne v roku 1991 začal vyučovať medzinárodné vzťahy na univerzite vo Windsore v Ontáriu, Kanada. Jeho prednášky, ktoré sa objavili na Internete asi vznikli niekedy v tejto dobe.

 

Problém, ktorý mám s jeho prednáškami, ktoré pochádzajú z týchto rokov, teda okolo roku 1991, mám ten, že v podstate všetko, čo tam prednáša, sa neskôr aj takto stalo.

 

Dnes, keď niekedy čítam dennú tlač, tak sa mi všetko zdá akosi naopak. Ako keby to, čo v 1991 prednášal Yuri Bezmeneov sa aj naozaj takto stalo, ako to on prednášal pred 30-timi rokmi.

 

A v konečnom dôsledku, keď čítam v dennej tlači niečo o proruskej propagande, tak mi to celé pripadá tak, že tí, ktorí odsudzujú tzv. pro-ruskú propagandu, že to sú práve tí túto pro-ruskú propagandu vlastne rozširujú a to bez toho, že by si uvedomovali, čo vlastne robia.

 

Link na tieto prednášky som vložila do textu. Aby som sa priznala, celkom by ma zaujímal názor aj iných ľudí na túto tému v kontexte toho, čo prednášal tento bývalý KGB agent a dnešnej reality.