Všetko, čo povedali Ľuboš Blaha a SMER-SD na tlačovej konferencii 8. apríla je pravda

9. apríla 2022, Zora Macko, Nezaradené

Vypočula som si tlačovú konferenciu strany SMER-SD zo dňa 8. apríla 2022.

Neskôr som si našla iné zdroje, napríklad tento.

Podľa tohoto zdroja, systém S-300 bol darovaný Ukrajine deň na to, ako NATO aliancia sľúbila zvýšiť vojenskú podporu Ukrajine. V priebehu prvej minúty tohoto videa je tam spomenuté aj meno, citujem, ‚Biden‘. Od 1:03 minúty v tomto videu vyjadruje John Kirby, hovorca Pentagonu, vďaku Slovenskej vláde za ochotu transferovať systém S-300 na Ukrajinu. (Zaujímavé, že ešte aj v tomto musel John Kirby byť ekonomický s pravdou, lebo Slovensko darovalo tento systém Ukrajine. A tiež, John Kirby ďakoval, citujem, Vláde Slovenskej republiky, hoci tento systém bol vlastnený nie Vládou Slovenskej republiky ale Slovenskou republikou a to je veľmi veľký rozdiel.)

Kirby tiež potvrdil, že Slovensku len požičali systém Patriot. Že sa jedná len o pôžičku Kirby v danom videu zdôraznil viacej krát.

Ked ste zvolili Zuzanu Čaputovú za prezidentku Slovenskej republiky, povedala som, že ona zatiahne Slovensko do vojny. Bojim sa, že toto práve fakticky urobila.

Len poznámka na okraj, nedá mi nespomenúť:

§ 311 Vlastizrada
Občan Slovenskej republiky, ktorý v spojení s cudzou mocou alebo s cudzím činiteľom spácha trestný čin úkladov proti Slovenskej republike, teroru, záškodníctva alebo sabotáže, potrestá sa odňatím slobody na pätnásť rokov až dvadsaťpäť rokov alebo trestom odňatia slobody na doživotie.

Ja mám veľmi silný pocit, že toto sa práve stalo. Prečo by sa k “presunu” S-300 inak vyjadroval Biden a hovorca Pentagonu? (Okrem toho, že nejde o presun ale o darovanie.)