Čaputová nikdy nebola moja prezidentka a nikdy ňou nebude

1. marca 2022, Zora Macko, Nezaradené

Zvolenie Čaputovej za prezidentku Slovenskej republiky som považovala a stále považujem za bezpečnostné riziko. Predtým, ako ste ju zvolili za prezidentku som sa chcela aj s rodinou vrátiť žiť na Slovensko. Ale po zvolení Zuzany Čaputovej som povedala rázne, že keď túto osobu zvolili za prezidentku Slovenskej republiky, tak sa tam nevrátim, pretože táto osoba je nebezpečná pre Slovensko v pozícii prezidentky. Konkrétne tým, že je nie vylúčené, že svojou hlúposťou a absenciou strategického myslenia dokáže uvrhnúť Slovensko do vojny. Moja pozícia je, že Zuzana Čaputová je absolútne nevhodná a nekvalifikovaná aby zastávala post prezidentky Slovenskej republiky.

Včera večer môjho času som sa dočítala v Pravde, že Zuzana Čaputová  citujem “vyzýva k rýchlemu prijatiu Ukrajiny do Európskej únie.

Fakt: Ukrajina je vo vojnovom stave. Prijatím Ukrajiny do EÚ by teda automaticky bola EÚ vo vojnovom stave s Ruskom. Podľa môjho názoru teda Zuzana Čaputová týmto vyzývacím listom vlastne ohrozila všetkých občanov Slovenskej republiky tým, že ich uvrhne do vojny s jadrovou superveľmocou.

Okrem toho, Zuzane Čaputovej je evidentne jedno, či Ukrajina spĺňa ekonomické podmienky na prijatie do Európskej únie. Lebo aby sa dostalo Slovensko do Európskej únie, muselo splniť prísne ekonomické kritériá. Spĺňa Ukrajina tieto ekonomické kritériá? Legitímna otázka totiž začína byť, že koho prezidentkou je Zuzana Čaputová? Je prezidentkou občanov Slovenskej republiky, alebo slúži nejakej inej krajine?