Vraj ja nechápem analógie

12. septembra 2020, Zora Macko, Nezaradené

Vraj mediálna objednávka. Vraj to bola analógia procesu Kočnera s procesom s Horákovou.

Blbosť.

O žiadnu analógiu s procesom s Horákovou sa v prípade procesu so Zsuzsovou a s Kočnerom nejednalo a ani nemôže nikdy jednať.  Môj osobný názor je, že sudkyňa mala Kočnera odstaviť ihneď ako toto vyslovil. A môj osobný názor je tiež, že za to, že sudkyňa neodstavila Kočnera keď toto vyslovil, že by si to s ňou mala vybaviť súdna rada.

Žijem v Kanade a tu som videla, že sudca prišiel o talár za meší prešľap. Konkrétne, keď sa v jednom prípade vyjadril nevhodne napríklad na tému o ženách.

Tu nemôže ísť o žiadnu analógiu, lebo Horáková bola nevinná. Nespáchala žiadnu vlastizradu ani žiaden iný zločin. Jednalo sa o čistú politickú objednávku smerom od Stalina. Kdežto v prípade s Kočnerom a Zsuzsovou sú tu reálne mŕtvoly, stal sa skutočný zločin. Jedná sa o skutočné vraždy na objednávku.

Čo sa písalo o tomto prípade zavraždeného Kuciaka, a jeho snúbenice, nebola mediálna masáž (v denníkoch hlavného prúdu), ale opis faktov. Nikto tu nenapísal niečo v zmysle, “Odsúdenie odmeníme, oslobodenie potrestáme”, ako kedysi napríklad napísali v jednom denníku na Slovensku v 50-tych rokoch. Tiež sa vtedy jednalo o nevinného človeka. Jeho meno bolo Ivan Schavernoch, ale to je nie teraz podstatné. (Tam by sa snáď mohlo hovoriť o nejakej analógii s procesom s Horákovou.)

Lenže o Kočnerovi ani o Zsuzsovej nikto nič takéto v tomto zmysle nespublikoval.

Napísať, že Milada Horákova nebola žiadne neviniatko môže naozaj len skutočný alebo ignorant, alebo veľmi amorálny človek.

Okrem toho, ja si myslím, že keď v tlači, aj v tej konšpiračnej, či v komentároch, sú ponechané takéto veci, ako prirovnávanie procesu s Kočnerom s procesom s Horákovou, tak to naozaj nerobí slovenskej mediálnej scéne vo svete dobré renomé. Ono si to ľudia mimo Slovenska všimnú takéto prešľapy v slovenskej mediálnej scéne.

V prípade Kočner a Zsuzsová, ak nejaká mediálna masáž existuje, tak tá v konšpiračných médiách, kde perfídne opisujú Zsuzsovú ako nejakú obeť, snáď od nejakých trolov, ktorí sú alebo takí zadubení, alebo sú zaplatení.

PS: Záverom by som rada podotkla, že ja som sa k vine alebo nevine Kočnera nikdy verejne ani neverejne nevyjadrila. Pretože jeho vinu/nevinu neviem posúdiť a ani nechcem posudzovať. Verejne som sa vyjadrovala len k tomu, že v prípade Zsuzsovej, po vypočutí jej záverečnej reči, som ja na 100% presvedčená, že je vinná. A týmto tiež netvrdím, že Kočner je v tejto veci nevinný, ale len toľko, že na základe informácií, ktoré som si našla, to neviem ja osobne posúdiť, a ani sa k tomu nechcem vyjadrovať.

 

PS1: Pre štrkáč, 16:21: Čo sa týka procesov v 50-tych rokoch, netreba sa strápňovať v komentároch, stačí si naštudovať históriu.