Povedala by som, že WHO treba úplne zrušiť

17. apríla 2020, Zora Macko, COVID-19 Nezaradené

Treba sa poriadne pozrieť na zúbky WHO pomyslela som si dnes ráno po prečítaní najnovších titulkov v správach. Vraj WHO (Svetová zdravotnícka organizácia) dala nejaké vyhlásenie, že by vlády mali zabezpečiť aby sa alkohol počas tejto COVID-19 krízy nepredával, lebo vraj môže zvýšiť riziko nákazy s COVID-19.

 

Niekde inde som sa tiež dočítala, že údajne WHO odobrila znovuotvorenie tzv. “wet markets”, kde vraj predávajú živé zvieratá na konzumáciu a na želanie zákazníka vraj aj na mieste zabíjajú tieto zviertá. Veľmi babarské, nechutné, kruté praktiky. Vraj COVID-19 nejako vznikol na takýchto trhoch. Ale toto WHO akosi neprekáža.

Ja som si ako naivná osoba totiž tiež myslela, že úlohou WHO mal byť aj dozor nad biologickými laboratóriami, či tam nedochádza k bezpečnostným hrozbám pre svet. Tiež som si nevšimla, že by im to nejako prekážalo; žiadne vyhlásenia. Čo WHO akosi prekáža je fakt, že sa alkohol voľne predáva. Akoby predaj alkoholu mohol spôsobiť nejakú pandémiu.

Tak na takéto vyhlásenia teda berú od štátov toľké bilióny, že?

Evidentne nie na to, aby včas zakročili proti šíreniu pandémie, ale aby nám zabránili si kúpiť v obchode napr. alkohol.

Rozumej, nie som alkoholik, a keď by na mne mali záležať predajne s alkoholom, tak by skrachovali. Ja alkohol používam hlavne na ochutenie do varenia či pečenia a potom na dezinfekciu, ale to je zasa iný alkohol. A ešte mám doma nejaký methylakohol na plameň pod fondue nádobu. Ale podľa môjho názoru netreba žiadnu nadnárodnú organizáciu ako WHO aby nám tu dávala vyhlásenia či inštrukcie, že či si môžem a kedy ísť kúpiť alkohol. Že alkohol je metla ľudstva vie každý školák, prílišné pitie alkoholu určite zdraviu škodí a ako dopadne prohibícia alkoholu si už v USA vyskúšali. Ja som toho názoru, že netreba žiadnu WHO, hlavne nie takú, aká je dnes.

Peniaze, ktoré inak dávajú členské štáty do WHO by podľa môjho názoru boli určite lepšie použité, keď by boli použité na zmiernenie ekonomických dopadov v dôsledku toho, že sa WHO absolútne spreneverila svojmu poslaniu, keď zlyhala v prevencii Covid-19, keď dávala nesprávne rady v prevencii COVID-19, keď zlyhala v zákaze “wet markets” v Číne (a ak také existujú aj inde vo svete, tak aj tých), keď dôverovala transparentným klamstvám Čínskej vlády a ďaľšie zlyhania WHO. Nebudem tu menovať všetky zlyhania WHO, to je nie mojím cieľom. Financovať nejakú organizáciu aby nám tu robila vyhlásenia o škodlivosti alkoholu naozaj nepotrebujeme.