Čo by ma zaujímalo ohľadne zadržania Trnku a čo som sa nedočítala

16. januára 2020, Zora Macko, Nezaradené

Čo sa týka Dobroslava Trnku, dobre, spreneveril sa zrejme spravodlivosti keď nekonal v kauze Gorila. Či existuje pre neho nejaké ospravedlnenie, to neviem posúdiť a o to mi v tomto momente nejde.

Takmer na všetkých videách, ktoré zachytávali Dobroslava Trnku vidno jeho psíka Lea. Veľmi pekný psík.

Čo som sa nedočítala v žiadnom článku o zadržaní Trnku je, čo sa stalo s týmto psíkom Leo? Nech už Trnka urobil čokoľvek, jeho psík Leo za nič nemôže. Keď Trnku odviedli, musel to byť pre toho psíka veľký šok.

Nie všetcia ľudia sú posadnutí zlom a nenávisťou. Dúfam, že takých ľudí je veľa. A dúfam, že reportáže o zatknutí Trnku píšu novinári aj pre týchto ľudí, a nielen pre tých, ktorí potrebujú nenávidieť.

Čo sa teda stalo so psíkom Leo?

Zostal vymknutý na dvore sám? Aký je postup zatýkania osoby, ktorá žije sama iba so psíkom, či iným domácim zvieratkom, ktoré je odkázané na osobu, ktorú zatýkajú? Ako je v rámci zatýkania tejto osoby postarané o takéto zvieratko?

Naozaj by ma to zaujímalo a myslím si, že toto je informácia, ktorú by si mal mať človek možnosť prečítať v médiách. A toto je jedna z informácií, ktorú som sa v médiách nedočítala.

 

Aktualizované (16-JAN-2020 20:18 MeinGeist): Podľa mne dostupných informácií Trnka žije v tom dome sám, len so psom Leom. Ak je to inak, tak sa ospravedlňujem. Keby si zákonodarcovia robili svoju robotu ako by mali, tak by pri takomto zatýkaní ako v prípade Trnku mali mať povinnosť sa postarať o zvieratko, ktoré je na toho, koho zatýkajú, odkázané. Ale bolo by vhodné, aby keď píšu o tejto udalosti, o tom, čo je so psíkom, či je v poriadku, či je o neho riadne postarané, či ten psík netrpí, tiež informovali.

“The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated.”
Mahatma Gandhi