Benefity vlastnenia mačky

22. augusta 2019, Zora Macko, Mačky

Nikdy nezaspíte.

Mačka vás totiž pravidelne každé ráno zobudí o 6:00. Vrátane sobôt, nediel či sviatkov.

🐱

V noci, po tme, nezablúdite (vo vlastnom dome)

Mačka vás v noci odprevadí na WC a potom naspäť do postele. Aby ste sa nestratili.

🐈

Mačka ako mediátor manželských sporov

Keď vám váš krátkozraký manžel začne vyčítať, že v spálni behá “taký veľký chrobák” a vy sa neúspešne bránite, že “taký veľký chrobák” ani neexistuje, tak mačka, aby vás ubránila,  toho “chrobáka”, chytí, a ukáže mu tú myš z blízka. 👍

🐭🐭🐭

Alebo
Čo sa mi stalo už veľmi, veľmi dávno, keď som ešte bývala v paneláku v Petržalke a so mnou v tom byte aj myši, ktorých sa nedalo zbaviť. Otec mi vtedy doniesol z dediny jedno dospievajúce, pubertiacke mača, ktoré som ani nechcela. O tri týždne som ho odniesla naspäť na dedinu. Lebo nechávať v byte celý deň dedinskú mačku doma samú medzi štyrmi stenami som považovala za formu týrania zvierat.
Potom, ako som mačku v nedeľu odniesla na dedinu naspäť, v pondelok ma pozvala suseda, ktorá bývala nado mnou, na čaj. Jej prvá otázka bola, že či mám myši.
Nuž došlo mi a asi som sa aj začervenala. Myši sa totiž odo mňa odsťahovali k susede o poschodie vyššie, lebo tam mačku nemali.
😺😺

 

Záver

Hlavný benefit vlastnenia mačky je, že NEBUDETE MAŤ MYŠI.

A okrem toho, mačičky sú krásne a milé a pozorné a nádherne pradú.