Moje slušne vychované noblesy

28. júla 2019, Zora Macko, Mačky

Včera večer som bola unavená a iba som vyčistila tento záchodík; teda podstieľku som nevymenila. To som si povedala, že urobím ráno.

 

Keď som prišla do izby dnes ráno, našla som toto, viď foto:

Proste noblesy mi takto vysvetlili, že niečo také, ako odložiť výmenu podstieľky na ráno sa netoleruje.

Inak majú ďaľšie tri záchodíky, všetky boli riadne vyčistené, s čistou podstieľkou (čistým piesočkom)  a všetko.

A vraj mačky nemajú rozum. (Pre seba určite majú.)

***

Nedávno som videla na Facebooku ako si v ‚Itty Bitty Kitty NYC‘ robili srandu, že na ‘Today in Cat School’ (Dnes v mačacej škole) sa preberalo ‘How to train you Human’ (Ako vyškoliť svojho človeka) a na obrázku bolo niekoľko mačiek ako dávajú na prednášaný predmet/prednášajúcu mačku veľký pozor.

No, usudzujem, že moje mačky by tam mohli ísť prednášať.