Založ si blog

Ráno môjho času, pri káve, si zvyknem pozrieť správy. Aj tie zo Slovenska.

Tie správy zo Slovenska sú v poslednej dobe strašné. Mimochodom, presne ako som predpovedala pred niekoľkými mesiacmi, že aj budú.

Aj v denníku SME, áno, v tom, ktorý nadáva ĽS NS do fašistov, čo v tomto prípade, už po rozhodnutí NS SR nezrušiť túto politickú stranu, už zaváňa pohŕdaním súdom. Presnejšie v každom právnom štáte by sa už jednalo o pohŕdanie súdom.

Pred pár dňami priniesol denník SME ódu na údajnú neškodnosť pedofilov. Keď som tie články zhliadla, nebola som si chvíľku istá, či sa mi náhodou len  nesníva nejaký zlý sen.

Pred pár dňami sa mi konečne dostala do rúk výborná dvojdielna knižka Kauza Cervanová od Petra Tótha. Prečítala som si aj knižku Hra sa skončila  od Martina Hanusa. A tak mi opäť bola pripomenutá neslávna relácia Štefana Hríba s týmito zákernými psyhopatickými vrahmi medičky Ľudmily Cervanovej. Podľa môjho osobného názoru mal byť Štefan Hríb za danú reláciu zbavený novinárskej licencie a trestne stíhaný za pohŕdanie súdom. Avšak nestalo sa tak.

Dnes ráno som našla niekde odkaz na článok v SME s titulkou “Prevezmime zodpovednosť za seba, aj krajinu (video)”.

Samozrejme, nebol to článok ale len video. Evidentne tam nemohli dať prepis “rozhovoru”, že vraj s “hlavou štátu”.  Čo sa týka tej “hlavy štátu”,  môj názor je,  že je to “Not my prezidentka”. Koniec koncov mne, napriek tomu, že som štátna občianka Slovenskej republiky nebolo umožnené voliť, čo považujem za porušenie mojich ústavou granatovaných mi práv.

Daný titulok v SME ma zaujal z viacerých dôvodov. Prvý je ten, či je to na Slovensku až také zlé, že hlava štátu ignoruje vlastnú ústavu, demokratické princípy, právny štát a vyzýva na anarchiu. Preto som si chcela vypočuť čo presne povedala ona, a nie čo hlása titulok v SME, o ktorom denníku som stratila už aj tie najposlednejšie ilúzie, ktoré som ešte mohla mať.

Po otvorení článku som sa ako prvú vec dozvedela, že prezidentka Slovenskej republiky sa neštítila súhlasiť s rozhovorom na Pohode so Štefanom Hríbom, ktorý tým, že  právoplatne odsúdených vrahov – a odsúdených tak, že ich uznal vinnými aj Najvyšší súd Slovenskej republiky dokonca dva krát – pozval do relácie, ktorú moderoval, de facto devalvoval ich zločiny a podieľal sa na tom, ako títo vrahovia ukazovali dlhé roky dlhý nos spravodlivosti. Štefan Hríb týmto tiež znásoboval utrpenie matke zavraždenej študentky medicíny Ľudmile Cervanovej. A s takýmto novinárskym odpadom urobila hlava štátu rozhovor na Pohode. Chce sa mi zvracať a priznávam, že je mi z toho nevoľno.

Nielen to. Skúsila som tento rozhovor chvíľu počúvať ale nedokázala som si to vypočuť. Po prvé, hlave štátu sa oficiálne vyká. Neviem, čo chce komunikovať slovenská hlava štátu formátom daného rozhovoru, ktorý so Štefanom Hríbom urobila na Pohode. Či chce komunikovať napĺnanie svojej predvolebnej rétoriky, že jej príkladom je Andrej Kiska, lebo ten sa dokonca aj stretol s týmito vrahmi na verejnosti? Nedovolím si nepodotknúť, že Andrejovi Kiskovi nerobilo problém ísť tam, kde boli títo odsúdení vrahovia, avšak s právoplatne zvolenými poslancami ĽS NS sa odmietol stretnúť, čím ukázal dlhý nos približne 200 tisíc voličom tejto parlamentnej strany.

Ešte jedna vec mi udrela do očí. Táto osoba, not my prezidentka, podľa publikovaných informácií počas prijatia čínskeho ministra zahraničných vecí otvorila aj otázku dodržiavania ľudských práv v Číne. Toto jej počínanie považujem ja osobne za obrovskú perfiditu, pretože na jednej strane sa naváža do dodržiavania ľudských práv v Číne a na druhej strane poskytne rozhovor takému “novinárovi”,  ktorý si pozval právoplatne odsúdených vrahov Ľudmily Cervanovej do relácie Pod Lampou. Vrahov, ktorí študentku medicíny Ľudmilu Cervanovú najskôr uniesli, potom beštiálne znásilnili a zavraždili.

Len takú rečnícku otázku si neodpustím. Dokáže akceptovať ľudské práva zavraždenej medičky Ľudmily Cervanovej dnešná hlava Slovenskej republiky?

Keď sledujem správy, tak mi je nevoľno

24.03.2024

Fico sa dal pred asi dvoma či troma dňami počuť, že vraj potom ako predošlá vláda darovala S-300 na Ukrajinu, nemáme vraj ako chrániť slovenské nebo a jadrové elektrárne na Slovensku. Nerozumela som celkom. V iných správach, zahraničných, som sa dočítala, že vraj potom ako Rusko vyhlásilo vojnu Ukrajine, po znefunkčnení elektrárne na Dnepri musí Ukrajina zvýšiť dovoz [...]

K zmene Trestného zákona

21.01.2024

Celá opozícia vrátane prezidentky Slovenskej republiky narieka ako sa zvýši kriminalita na Slovensku po zrušení Špeciálnej prokuratúry a po navrhovanej zmene Trestného zákona. Namiesto tvrdých nepodmienečných trestov za finančné zločiny sa tieto majú nahradiť inými trestami. Ako opozícia tak aj “not my prezidentka” nariekajú nad tým, že tieto, podľa nich, [...]

Vypočula som si pani Petkovú a som totálne zhrozená, kto sa v médiách vyjadruje k otázkam právneho štátu

13.01.2024

V tejto relácii Zuzany Kovačič Hanzelovej, 10:49, sa p. Petková vyjadrila, okrem iného, takto, citujem: “Áno, SMER má svojich voličov, ale to rozhodne nie sú všetci občania Slovenskej republiky.” Toto povedala okrem ostatných nezmyslov v danej relácii. Nebudem ich tu všetky menovať, lebo to by bol inak veľmi dlhý blog a na to ani nemám teraz čas. *** Ústava Slovenskej [...]

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

machaj

SNS vyzýva riaditeľa RTVS Machaja, aby sa vyjadril k svojmu majetkovému priznaniu

28.03.2024 15:05

Národniari zároveň oznámili, že sa v tejto súvislosti obrátia na príslušný výbor Národnej rady SR.

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.