Založ si blog

Ako si nepredstavujem slušnosť

Strany “slušných” ľudí vraj zorganizovali protest proti prítomnosti Marine Le Pen v Bratislave v priestoroch hotela River Park.
Odkaz na túto udalosť som našla na Facebooku, kde Matteo Salvini – Sympatizanti z Čech, Moravy, Slezka a Slovenska dali záznam z protestu. (Odkaz: https://www.facebook.com/salviniofficial.fanclub.cz.sk/videos/851523991847927/UzpfSTEwMDAwMTI1NDA3MTc0NDoxMDMwMTU4ODQ0MDQwNTI1/)

Nebudem komentovať nič iné, ako správanie sa “slušných” protestujúcich, ktorí  vytrhli tomu, kto tam ponúkal croissanty, údajne organizátorom zo Sme Rodina a začali ich hádzať naokolo. (Z videa nie je vidno na koho.) (Približne 36 sekunda daného záznamu.)

Nuž ja mám len takú poznámku, že sa jedná o výtržnosť, ktorú by mali trestne stíhať. Pretože tie croissanty niekto upiekol zo surovín, ktoré niekto dopestoval. A takto zaobchádzať jednak s potravinami a jednak takýmto hrubým spôsobom dehonestovať prácu iných dokážu len výtržníci a veľmi ťažkí primitívovia.

Samozrejme, žiaden denník hlavného prúdu nezverejnil daný záznam, ktorý má právo vidieť čitateľ, aby si mohol urobiť objektívny úsudok o tom, kto reprezentuje strany ako Progresívne Slovensko alebo SPOLU, ktorého podpredsedníčka Progresívneho Slovenska bola aj Čaputová.

Nikde som nezachytila, že by “slušní“ a to vrátane Čaputovej odsúdili tieto nenávistné prejavy svojich alebo členov alebo sympatizantov, ktorí okrem nenávisti dehonestovali aj prácu tých, ktorí tieto croissanty upiekli.

Napriek tomu, že “slušní“ tento prečin proti slušnosti scenzurovali, ten skutok sa stal.

Ja som si svoj názor na Progresívne Slovensko alebo SPOLU urobila už dávno a vidím, že môj odhad bol sprány.

Keď sledujem správy, tak mi je nevoľno

24.03.2024

Fico sa dal pred asi dvoma či troma dňami počuť, že vraj potom ako predošlá vláda darovala S-300 na Ukrajinu, nemáme vraj ako chrániť slovenské nebo a jadrové elektrárne na Slovensku. Nerozumela som celkom. V iných správach, zahraničných, som sa dočítala, že vraj potom ako Rusko vyhlásilo vojnu Ukrajine, po znefunkčnení elektrárne na Dnepri musí Ukrajina zvýšiť dovoz [...]

K zmene Trestného zákona

21.01.2024

Celá opozícia vrátane prezidentky Slovenskej republiky narieka ako sa zvýši kriminalita na Slovensku po zrušení Špeciálnej prokuratúry a po navrhovanej zmene Trestného zákona. Namiesto tvrdých nepodmienečných trestov za finančné zločiny sa tieto majú nahradiť inými trestami. Ako opozícia tak aj “not my prezidentka” nariekajú nad tým, že tieto, podľa nich, [...]

Vypočula som si pani Petkovú a som totálne zhrozená, kto sa v médiách vyjadruje k otázkam právneho štátu

13.01.2024

V tejto relácii Zuzany Kovačič Hanzelovej, 10:49, sa p. Petková vyjadrila, okrem iného, takto, citujem: “Áno, SMER má svojich voličov, ale to rozhodne nie sú všetci občania Slovenskej republiky.” Toto povedala okrem ostatných nezmyslov v danej relácii. Nebudem ich tu všetky menovať, lebo to by bol inak veľmi dlhý blog a na to ani nemám teraz čas. *** Ústava Slovenskej [...]

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.